LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 nå føler jeg på meg at ting snart kan begynne å skje ! var på kontroll i går, og jeg ligger ca 2 uker "før skjema" med alt, symfyse fundusmålet og div. andre ting. i natt (eller rettere sagt i dag tidlig) våknet jeg 05.30 med virkelige smerter i magen. men dette var mer mageknip, og det gav seg når jeg fikk gått på do :) men magen har sunket ganske mye, og aktiviteten til lillejenten er ikke så stor som den har vært. det er litt turning og rulling kjennes det ut som. jordmor sjekket meg med en gyn. undersøkelse, og sa at hodet var kommet gaanske langt ned i bekkenet min samboer og kommende pappa til 2 jobber offshore og kommer ikke hjem før om 8 dager... han kommer jo hjem hvis fødselen skulle starte selvfølgelig, men jeg tror virkelig det ikke er så lenge igjen til hun kommer.... hmm... hun er hjertelig velkommen, men nå fikk jeg litt panikk plutselig, og pakket fødebagen i full fart i tilfelle....
lillesjøhest Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 heldige du jeg har ei som har sunket men jeg tror universet tar hevn for den ekstra uka jeg plaget min mor så jeg stresser ikke akkurat og du vet når mannen jobber offshore så skjer alltid ting når de er offshore
Håp på 1 til :0)-Overtid Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 4 uker før er vel egentlig litt tidlig, så du får håpe hun holder seg der en ukes tid til iallfall Så er du sikker på at mannen din rekker frem og. Ser du nevner symfysemål, en kan vel ikke akkurat regne fødsel utifra det, jeg har ligget over der hele veien og gjorde det sist og, og da fødte jeg 12 dager etter termin. Nå er jeg 39 uker på vei, ikke et fødselstegn i sikte.. Men det kan jo være håp likevel, sist fikk jeg heller ingen tegn før fødsel var i gang.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2010 ja jeg håper jo selvfølgelig ikke hun kommer nå hun må jo komme når hun er klar <3 og det er hun nok ikke enda får jeg håpe! men jeg har hatt utrolig mye utflod og slim, men det er vel normalt det også ooj, det kan jo skje når som helst da masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå