Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 13 uker på vei, og har hatt et veldig bra svangerskap så langt, ingen kvalme eller andre nevneverdige plager utenom en toukers periode med ekstrem trøtthet. Hadde en 4 ukers ferie som var perfekt timet med trøtthetstiden, og etter jeg begynte å jobbe igjen har jeg hatt så problemer med ryggen. Klarer meg på et vis gjennom arbeidsdagen, men korsryggen verker som besatt når jeg kommer hjem, og jeg kan knapt gjøre noe annet enn å ligge på sofaen de dagene jeg skal eller har vært på jobb, for da blir det for mye for ryggen. Jordmor sa at det ikke er bekkenløsning og at det ville gå over, så jeg lurer på om andre har hatt det slik og hvor lenge det varte? Syns også energinivået mitt er på vei nedover, blir fort slapp og trøtt, orker lite annet enn det jeg absolutt må gjøre... (Et lite hjertesukk fra hormonelle meg)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142134310-ryggsmerter-og-lite-energi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 24 uker på vei og vært utrolig sliten og slapp hele tiden. Fikk vondt i ryggen nesten med en gang jeg ble gravid, begynte hos kiropraktor ganske fort. Det anbefales, hjalp meg masse. Nå går jeg 1 gang i mnd ca, skal gjøre det hele svangerskapet og ammeperioden. Er vist hormonene mine som har satt igang etter eller annet i ryggen, ikke helt god fra før, men aldri som dette. Veldig vanlig at gravide får vondt i ryggen, og de fleste får god hjelp av kiropraktor. Slappheten har jeg ingen gode råd for, blir gal av å ikke gjøre noe, men orker rett og slett ikke. Jobber 100% og er utslitt når jeg kommer hjem (har ikke tung jobb..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...