3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Heisann! Du spådde meg for ca en uke siden ang barn og ny jobb. Jobben fikk jeg ikke tilbud om, men jeg fikk gode og konstruktive tilbakemld og noen tips om hva jeg kanskje burde peile inn på. Så jeg syns jo i grunnen det var positivt selv om jeg ikke fikk jobben. Så lurte jeg på om du kanskje kunne se om det dukker opp noen ny jobb for meg snart? Et helt nytt sted eller på samme sted som jeg jobber nå? Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg:) Fdato: 28.08.81
zassy☆ Skrevet 29. juli 2010 #3 Skrevet 29. juli 2010 Tusen takk for tilbakemelding, har ikke anledning til å sette meg ned med kortene akkurat nå pga ting på hjemmebane, men skal se når jeg er tilbake Kjempefint at du følte det var positivt selv om jobben ikke ble din, håper du tar med deg videre også det med å tro på seg selv, følte det var viktig for deg! For du tror ikke helt på det? Fikk opp at du er så mye flinkere enn du selv tror!! Ser på deg senere da! Klem
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2010 Hei igjen! Ja, har virkelig tatt det med meg videre. Det var en bra boost for selvtilliten min å få de tilbakemld... Håper alt er bra hos deg! Og håper du orker å se på meg igjen en annen gang;) Jeg dytter opp denne tråden litt innimellom...
zassy☆ Skrevet 4. august 2010 #5 Skrevet 4. august 2010 Hei.Har du fulltidsstilling nå? Får opp at det muligens lenger frem blir litt sjonglering med jobber..kanskje en ekstrajobb i tillegg til den du har, eller at du prøver deg på litt forskjellig, eksperimenterer litt på en måte..kanskje prøve noe nytt.. det er litt vanskelig å finne en balanse her, kanskje må du gi avkall på enkelte ting for å finne balansen og det du egentlig selv har lyst til. På en måte ofre noe (en jobb? eller kvaliteter innen jobben) for å gjøre det du vil. Tror egentlig ikke du er helt på rett plass nå..eller så tenker du en del på å prøve noe nytt? Men du kommer ikke til å gjøre noe med det første..blir nok en ventestund nå, der du tenker og funderer litt og finner ut av mulighetene dine. Ser ut til at jobb er ganske viktig for deg, at du leter etter "den rette" hvis jeg kan si det sånn. Det kan virke som du er i en prosess, og du kommer til å vokse gjennom dette, selv om det kan ta litt tid. Bare stå på videre og ha is i magen! Ja det var det jeg fikk opp i kveld Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå