2 små og en undulat Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Jeg bruker 75 G i Norge. Hva er størrelsen i England?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 34G er da størelsen i England, kanskje 34ff men det kommer veldig an på Bhen.
2 små og en undulat Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2010 Men er det ikke annerledes størrelse i forhold til norske størrelser? Mente G var F eller H, altså at man går ned eller opp en bokstav(?).
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 Vet værtfall at i polen går de ned nesten 2 størrelser=P Kommer nokk ikke til å kjøpe bh i utlandet uten å prøve de=)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 altså jeg kjøper kun Bhene mine fra England, er 80G selv. Generelt mener jeg at cuppen er den samme i bokstav men du må nok prøve deg frem. Ikke alle bher er like, det finnes desverre ingen to bher som er helt like har jeg intrykk av. jeg har hatt bher som var for stor i 75gg, hvor nok 70g hadde vært passende, mens andre i 80g er for små. Du kan eventuelt gå ned en halv cup til ff..
2 små og en undulat Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2010 Tja, hva gjør jeg nå da etter å ha vært inne på denne linken: http://www.85b.org/bra_conv.php Nå ser det ut som om jeg er en 34 F i britisk størrelse.. Jeg skulle ønske jeg kunne dra til en butikk her hvor jeg bor og få prøvd bh`er, men det er VELDIG vanskelig når man bruker 75 G. Britiske nettbutikker derimot har godt utvalg i store bh-størrelser, og jeg får også tak i bh`er som ikke ser ut som min mormors bh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå