Dina1 Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 ---har en babygutt på 5 mnd som har vært litt lat når det gjeld rulling. Men han rulle fra rygg til mage, men nekte å rulle tilbake. Det bruke dem no gjøre i den her alderen?? Ellers gjør han no det han skal sett i forhold til alder.... e det bare meg som e litt hysterisk?
det er berre mordi Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Noen er litt seinere med rulling enn andre. 5 mnd er innenfor normalen det også
LilleKnott Skrevet 28. juli 2010 #3 Skrevet 28. juli 2010 Min lille gutt har rullet siden han var 3,5 mnd. Men nesten bare fra rygg til mage. Når han blir sliten nå legger han hodet mot gulvet (han ligger på matte) Vet ikke om det er normalt, men han syntes det er mest spennende å ligge på magen. Har også begynt å løfte på rumpa, klar for fremdrift
mortilludde Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 Hei! Har en liten gutt på 5mnd (idag!) jeg også, og han har rulla fra rygg til mage en stund men også nekta å rulle tilbake til magen. Men nå plutselig har han forstått hvordan han skal komme seg tilbake på ryggen igjen. Synes ikke du er hysterisk i det hele tatt, plutselig så snur gutten din seg helt rundt:) Vi er ikke hysteriske, vi er bare mødre:)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 jenta mi på 6mnd rullet fra mage til rygg og rygg til mage ved 3,5 -4mnds alder. Men hun har slutta med dette hun rulla vel i 2 uker før hun slutta. så jeg har stressa litt nå har hun tippet 6mnd men nekter plent å rulle kikker bare dumt på mamma som driver å triller henne frem å tilbake hele tiden haha... Har nå tatt kontakt med hs å skal få meg henvisning til fysio for å utelukke at noe plager henne
Tabitha Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 På 4 mnd står det: "Mange ruller fra rygg til mage." Det betyr at det ikke forventes ved den alderen, men at mange gjør det. http://www.minmage.no/i/i.aspx?i=210&ii=223 Ved 5-6 måneder forventes det mer at de skal greie det.
Overraskelsen Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 Min rullet aldri fra mage til rygg, og en på barselgruppa rullet ingen veier. Å krabbe lærte de seg begge to, og nå reiser de seg og går snart. Slapp av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå