Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 3 dager over termin i dag og mye skjer, men ingenting setter det skikkelig i gang. Er dette vanlig?

Trodde ikke man gikk så lenge med tegn som bare dabbet helt av..blir jo virkelig bare sliten av det!

har hatt mye sterke kynnere de siste ukene, og for en uke siden hadde jeg tydelig modningsrier/maserier en hel kveld. Moren min snakket om disse takene i ryggen, og kl.2 i natt bråvåknet jeg av ekstrem ryggsmerte/tak og sammentrekninger. Ubehagelig, men ikke veldig vondt. Følte virkelig at nå var det i gang.. lå og kjente på det en stund, men sovnet etterhvert. kl.5 bråvåknet jeg på nytt av tak nr.2, da gikk jeg å dusjet og spiste litt og håpet det skulle ta seg opp. men nei.. bare litt svake kynnere nå og ser ut som det har gitt seg helt..

er denne prosessen vanlig, eller er det nå sannsynlig at det kanskje nå skjer noe mer i løpet av dagen? Jeg ble superglad da jeg kjente det i ryggen, for da føler jeg det må ha vært svake rier. er så klar for at det skal skje nå, så jeg tar i mot all tips om hvordan det startet hos dere??!

riene bygger seg opp sant, de trenger ikke være sykt vonde i starten, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uheldigvis så er det sånn at man kan gå en stund med modningsrier og kynnere. Jeg har hatt det sånn i 3-4 uker nå, er i uke 37. Venter nr 4 nå, og jeg har hatt det sånn med de 3 første også.

ja, rier bygger seg opp, de starter litt forsiktig før de bygger seg opp til et klimaks på en måte, også avtar de igjen. men de kan være ganske vonde med en gang, selv om de bygger seg opp.

Skrevet

Si gg merket jeg nesten ikke noe før riene plutselig var i gang en natt...

Denne gangen derimot har jeg vært sikker på at ting skulle skje før termin pga mye kynnere, menssmerter, riesmerter etc etc i mange uker i forveien. Nå er jeg 1 dag over termin, og jeg har fremdeles ikke noe baby i armene mine, så tydeligvis kan man gå slik lenge uten at det har noe å si.

Men kanskje vi får igjen for det under fødselen...vi krysser fingrene for at det er godt for noe. Enig med deg om at det utrolig slitsom å gå sånn...man får forhåpninger hele veien for så å bli uendelig skuffet når det ikke skjer...

Lykke til...håper du snart er ferdig>:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...