Gå til innhold

størrelse på baby, risiko for komplikasjoner???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. har hatt noen ekstra kontroller pga leie uvisshet (babyen snur seg mye og ofte) og hver gang kommentere jordmødrene at "dette er en skikkelig plugg ja... ikke noen lliten baby dette her" og her igår fikk jeg plutselig litt panikk.... har liksom ikke tenkt over det før jeg, men hva om han er helt enorm liksom... har født en på rett over fire og en på 3.5, og det gikk jo helt greit, men hva om denne er mye større.... kan man få størrelses estimering på sykehuset ved å be om det selv?????

vill dere bedt om det? eller ville dere latt ting gå sin gang???

noen som vet noe om økt risiko for komplikasjoner ved fødsel av store barn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vimsa,

Det samme har de sagt til meg, stor gutt dette her.... Jordmor har sendt meg på ekstra vekstkontroll for å sjekke, men jeg vet ikke hva som kommer ut av det, annet enn at jeg ble bekymra. Nå går alle gangene jeg har hørt stor og fin gutt, gjennom hodet mitt. Gruer meg litt, men håper de tar feil, og alt er i orden.

De burde sendt deg til vekstkontroll, eller så kan det være at de bare mener barnet er fint. Ta kontakt å hør, så slipper du å bekymre deg. Det kan bli komplikasjoner, det de er redde i mitt tilfelle er at jeg er så liten, (kan bli vanskelig å få den ut) det høres ut som du har fått plugg før?:) Alt er sikkert fint, men jeg føler med deg, det blir sagt mye rart og så sitter man der etterpå..hva?* Ha en fin dag, lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...