Irene Adler Skrevet 28. juli 2010 #1 Skrevet 28. juli 2010 Positiv EL-test 9. juli. Rosa utflod 4 dager senere som varte i ca 3 dager. Ingen mens ennå og negativ GR test. Hva er dette? Noen opplevd det samme? Ammer ennå, ikke natta, og har ikke fått mensen tilbake ennå etter fødsel. Blir så "forvirret" av positiv EL-test, ingen mens og negativ GR test. Får ikke kommet igang skikkelig, er liksom ingen holdepunkter.
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 28. juli 2010 #2 Skrevet 28. juli 2010 Har du gått over IKM? Jeg tipper du har hatt EL og rosa utflod var når egget festet seg, men nå er jeg jo ingen lege da;) Kanskje G test blir positiv om noen dager?
Irene Adler Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2010 Vet ikke når IKM skulle vært. Siste mens var 16. jan 2009, ikke fått etter fødsel i nov. Skulle gjerne hatt en mens eller to, for da hadde det vært noen holdepunkter. Synes det er rart at mens ikke kommer 14 dg etter EL; hvis det faktisk var EL. Kan jo ha vært en falsk positiv EL test, men tok 2 og de var begge like sterke.
Strandloppa og lillebror Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Da er det jo store muligheter for at du er gravid, etter min oppfatning. Noen tester ikke positivt før 1-2uker etter ikm. Også skulle man jo tro at du virkelig har hatt e.l. siden begge testene viste positivt. I følge mine beregninger er du ca 3 dager over ikm. Jeg ville testa om 3-4 dager igjen og sett om graviditetstesten da blir positiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå