Gå til innhold

ingen liv inni meg endå i uke 22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du morkaken foran babyen tro? Da kan det gå langt lengre tid før du kjenner noe skikkelig. Skal ha nr 2 nå og da skal man visstnok kjenne liv mye tidligere...men kjente liv med første barn ca uke 19-20(ikke morkaken foran da), og først nå mellom uke 21 og uke 22 har det vært noe merkbar fart ;) og nå er morkaken foranliggende.

Du kjenner nok noe snart skal du se!

Hei, jeg er i uke 23 og kjenner heller ikke mye liv. Jeg vet morkaka mi ligger forran. så vi får bare være tålmodige.. Begynner selv og bli bekymret her, leser jo at folk j´kjenner liv helt ned i 12 uke. Var til jordmor i forrige uke og hørte hjertelyden så forhåpentligvis er alt bra :)

Kan høres ut som at du har morkaka foran ja. Og som de andre har skrevet har også, da blir morkaka som en støtdemper desverre.

Jeg har morkaka foran og jeg måtte være veldig tolmodig. Ble jo selv bekymra. Hehe. Var i uke 24 jeg kunne kjenne ordentlig med dult fra den lille i magen. Nå er jeg 27+4. Også kommer det ann på hvordan babyen ligger.

Plutselig kjenner dere den lille snart.

Jeg har morkaka foran, men har kjent godt med liv siden uke 18, nå er jeg i uke 26... fikk bekrefta at det var spark jeg kjente på UL:D Men dette som alt annet er vel veldig forskjellig fra person til person!

Annonse

Hei.

Jeg er akkurat kommet til uke 25 i dag :D:D jippi og kjenner bra med liv... men det har jeg faktisk ikke gjort så lenge.. det er vel kun de 2 siste ukene som jeg har kjent liv og nå de siste dagene som jeg kan se magen flytte på seg når babyn sparker og spreller...

Da jeg var hos jordmor til sjekk for noen uker siden så sa hun at det faktisk er mange som må vente til uke 23-24 før de kjenner liv og jeg var en av de som måtte vente...

Kanskje du også er en av de "uheldige" som ikke kjenner liv før ganske sent, men så lenge magen vokser og du får høre hjertelyd på kontrollene så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg...

Lykke til og håper nurket ditt tar kontakt snart, det gjør det nok helt sikkert skal du se:)

Hei

Ingenting å bekymre seg over:)) Jeg har ikke foranliggende morkaka, og var veldig bekymret da jeg var i uke 24 og ikke hadde kjent liv, oppsøkte jordmoren og var sikker på at noe var galt. Men der var det hjertelyd og alt var bra. Først i uke 25 begynte jeg å kjenne noe liv, er i uke 27 nå og kjenner liv daglig, og det er så betryggende. Så lykke til det kommer etterhvert:))

Jeg er i uke 22 og kjenner ikke noe liv jeg heller. Da jeg var på første UL lå morkaka foran så det er vel derfor jeg ikke kjenner noe. Er veldig merkelig, da magen min har vokst mye de siste 2 ukene, blitt veldig hard og føler meg skikkelig gravid, men føler liksom ikke at det er noe der inne, hehe

Hei hei. Jeg har også foranliggende morkake, og kjenner ingen spark utenpå. Har kjent litt romstering og dytting inni, men så ble det helt stille en stund...Nå har romsteringen startet igjen, er nå straks 22+1....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...