Gå til innhold

Lakserolje = Styrtfødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest utrolig mye om denne lakseroljen de siste dagene, det frister selvfølgelig å prøve det selv når jeg er blitt moden:)

Men jeg har jo ikke lyst på noen styrtfødsel heller, så det høres litt freaky ut! Noen som har prøvd det med resultat i fødsel/styrtfødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannet gikk 5 timer etter jeg tok det(1/2 flaske;)), men fødselen tok hele 12 timer...Ingen styrtfødsel med andre ord;))!

Skrevet

Min mor gjorde det når hu var gravid med meg,for 32 år siden. Vi holdt på og dø begge to. Hu er ikke 100% sikker om det var lakseroljen som gjorde det da. Hu hadde født 2 barn før meg (uten å bruke lakserolje) og disse gikk helt fint. Men riene hennes startet ca 2 timer etter inntaket av lakserolje.,Hu fikk kjeft av sin lege når han hørte om denne lakseroljen.

Men så har sikkert denne lakseroljen forbedret seg på disse 32 åra og da;);)

Jeg skal føde mitt femte barn snart,og jeg har aldri prøvd det.

Kanskje ikke så rart,når jeg har hørt om min mors skrekkhistorie såååå mange ganger.

Skrevet

Fikk høre fra min jordmor for 2 år siden om IKKE å ta det. De hadde opplevd på føden å nesten miste babyer pga at livmoren trekker seg altfor kraftig sammen, slik at surstofftilførselen kan bli dårlig. Hun kunne ikke forstå at noen idet hele tatt vurderte å ta lakserolje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...