Gå til innhold

vondt i hode å svimmel

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har vondt i hodet. Pga dette skal jeg på hyppigere kontroller fremover da det kan være et tegn på svangerskapsforgiftning.

Hadde ingen andre tegn da jeg var på kontroll i går så håper jeg berger, men vill dratt å sjekket hvis jeg var deg.

Skrevet

jeg var au på kontroll i går, skal tilbake på fredag:) er så irriterende..

Skrevet

Jeg går nå andre dagen med vondt i hodet.. ble satt i gang i uke 39 i forrige svangerskap pga svangerskapsforgiftning. Var hos JM på mandag, var da 38+6 og bt og urin var helt fint. Har 1 i ødem. Fikk beskjed om å ta kontakt om jeg fikk plutselig mye vann eller hodepine. Nå har jeg som sagt hatt vondt i hodet i 2 dager. Tviler nesten litt på at bt har steget så mye og at jeg har fått protein i urinen på disse to dagene, men vet jo aldri. Lurer på om jeg skal ta en tlf til JM i morgen bare for å si ifra..

Skrevet

sliter med svimmelhet, svetter og er uvel.. har spurt legen men han sier det er normalt når man er gravid.. er det det? har litt lav blodprosent og blodtrykk... er det noe man kan gjøre? er 28 uker

Skrevet

ikke noen ting, er bare å leve med det! desverre!! har gått sånn i en evighet nå.. har heldig vis kunn 18 dager igjenn:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...