Gå til innhold

Utflod eller vannet som går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Dette spørsmålet ligner litt på et annet på denne sia..

når jeg setter meg,reiser meg,eller snur meg i senga, føler jeg at det renner av meg..trusa blir gjennomvåt.Slik har det vært i ca 2 døgn nå..Skifter truse 2-3 ganger om dagen.i dag har jeg brukt bind, for å slippe å bytte truse hele tiden.

De 2 andre fødslene mine har startet med at vannet har gått, men da med kneppe-lys og full foss om du forstår. Er 35 +3 i dag (eldste ble født 36+3,andre 38+1), og lurer da på om det er vannet som "pippler" ut, eller om det er enormt mye utflod for tia..

Det er helt blankt. Men når jeg tørker meg etter å ha vært på do,kommer det en hel del slim på papiret (ikke blodig). Har ikke lagt merke til noen form for slimpropp ved mine 2 andre graviditeter..

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte på det samme da jeg skulle føde. Kjente litt som rant hver gang jeg anstrengte meg.

Jeg endte med å ringe føden og de tok en test som viste positivt på fostervann. Jeg ble satt igang dagen etter.

Så jeg ville ringt føden og fått en kontroll!

Skrevet

Enig, ring føden for sikkerhets skyld. Hvis ikke fødselen kommer ordentlig i gang av seg selv skal msn jo ikke gå for lenge med vannavgang. Lykke til!!

Skrevet

JM sa det skulle være "flak" i vannet, om det er det som går...

Men farge?

Jeg er også itvil litt, for når jeg har tissa, virker det som det kommer "litt til" noen ganger... men det kan jo bare være mini som dulter i blæra når jeg reiser meg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...