Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gav min datter på 7 mndr et middagsglass som er fra 12 mndr ved en feiltakelse i dag. Var sikker på at det var 8 mndrsglass, helt til jeg så det på butikken i ettermiddag. Jeg stusset litt på at det var litt store klumper, men tenkte ikke mer over det. Jenta mi er ikke spesielt begeistret for middagsglass heller, men midt i måltidet kom det et høylytt NAM fra henne :) Hun gapte som bare det og likte det veldig godt. Er det sånn at man ikke kan gi disse glassene til så små babyer enda pga krydder o.l, eller er det mest pga konsistensen? Hun liker tydeligvis mat med klumper bedre enn helt finmost ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E mest konsistensen ja, samt litt mer smaka ;) Det ska ikke være høyere saltinnhold i 12 mnds glassan enn i 6, 8 mnd osv, men ville lest på f.eks 15 mnds glasset om det innholde mer, om dåkker oppgradere enda engang før ho bikke året ;)

Flott at ho like maten da ;)

Skrevet

Takk for svar :) Blir nok så vi holder oss mest til 8 mnds glassene, men syns det er lite å velge i..(i allefall de hun liker) Det glasset vi prøvde i dag falt ikke i smak i allefall..hehe. Men, jeg skal lese litt bak på glassene før vi evnt kjøper 12 mnds-glass, så får jeg sammenlignet med dem hun spiser nå. Klumpene er i allefall ikke noe problem, så det blir jo bare for å sjekke saltinnhold og slike ting ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...