Gå til innhold

Flere som skal ha 1pp i september?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om mange skal prøve 1 gang i september? Eventuelt hvor mange barn dere har fra før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, starter prøvingen i løpet av første uka i september, håper mensen er stabil til da, har nettopp sluttet på pillene. Har 1 barn fra før.

Skrevet

Vi skal! Ingen barn fra før:) fortell litt om deg selv også da:)

Skrevet

Vi også!!! :) Har regnet meg frem til at EL er rundt 12 sept, spennende!!!!! Har ei jente på 2 år fra før.

Skrevet

Vi skal!! :) , mest sansynelig ivertfall, viss vi ikke bestemmer oss for å vente en liten stund til..

Vi har en gutt på 1,5 ifra før av :)

Skrevet

Blir ikke før tidligst november! ;-)

Skrevet

Vi hadde igrunn planlagt å begynne i september, men lurer på om jeg allerede kan være gravid. 3 dager til jeg skal teste, og hvis den er negativ så blir det september! ;) Har en datter fra før, men ikke med han jeg skal ha med nå.

Skrevet

Hei!

Ja, kanskje! ;) Skal til lege på fredag for å fjerne spiralen. men det spørs vel gjerne om jeg må vente litt med å prøve etterpå?!

"Skummelt" og spennende på en gang.. Har to gutter fra før på 2,5 og 4,5, passelig travelt allerede! :)

Skrevet

Jeg har ei jente som er tre år, syntes derfor det var på tide nå!

Litt om meg: er 29 år, sykepleier av yrke:)

Det gikk veldig raskt sist gang, så er spent denne gangen! Hadde haste ks med nr 1, så har mange tanker i forbindelse med et nytt svangerskap!

Skrevet

Jeg hadde også haste KS da jeg skulle ha datteren min, er også tankefull før et nytt svangerskap og my fødsel.. Hvor fødte du?

Skrevet

Hallo! :) Eg har skrevet litt lenger oppe også

Da har eg sluttet på pillen for 2 dager siden! :) Har reknet ut at viss eg få mensen på lørdag vil eg ha eggløsning rundt 21. august, og IKM rundt 4 september, i uke 35 :D Spennende;)

Med første mann så klaffet det ikke før 5 pp så kan jo kansje ta noen mnd denne gangen også, vi får se.. :)

Hadde vert veldig kjekt å hatt en baby innen 1 år ;)

Skrevet

Hei igjen, fikk mitt første barn på Nordlandssykehuset i Bodø:)

Vi får se om det går raskt denne gangen og... Men er ganske nervøs for et nytt svangerskap......

På grunn av diverse omstendigheter så har jeg ikke brukt p-piller på en uke, har fått skikkelige menssmerter som før..... Er usikker på om jeg skal bruke piller en måned til, eller bare kutte dem for godt nå.

Skrevet

vi skal også begynne fra september. lyst til det nå,men vil bli ferdig med utdanningen. håper på sommerbarn =)!! har et barn fra før.

Skrevet

Koselig! Veldig greit med sommerbarn:) Bare håper jeg ikke blir så kvalm denne gangen, var dårlig i 6 mnd sist......

Vil jo gjerne jobbe så lenge jeg kan

Skrevet

Min lille gutt er sommerbarn, så tenkte jeg ikke skulle føde midt i fellesferien denne gangen, mange nydelige dager på ferie jeg gikk glipp av fordi jeg skulle være hjemme! Blir jeg gravid i november, så går jeg akkurat klar.. :-)

Skrevet

Ja :)

Har 2 barn fra før, jente på 5 og gutt på som blir 2 i september

Skrevet

Da har jeg vel egentlig bestemt meg for å si takk og farvel til pillen for en stund:) Man vet jo ikke hvor fort det går å bli gravid, så satser på at det kan være lurt å slutte nå....

Kjenner at det kribler litt i magen med tanke på at man kanskje er gravid om ikke altfor lenge! Er usikker på når jeg har eggløsning i og med at jeg nettopp sluttet med pillene, vil tror det tar en måned eller to før ting er i gang igjen...

Flere Bodø jenter her??

Skrevet

Prøver i september eg (me) og. Har barn på 2 og 3,5 frå før så blir vel rimelig travelt brukte 6pp, 3pp og 1pp sist (den første en SA) så er spendt på korleis det vert denne gongen. Ingen El testar men greier nok ikkje å lavera med å ta gravidtestar....

Skrevet

Vi hadde vel egentlig tenkt å ha 1.pp nå i august... Venter spent på IKM den 21.juli, men hadde en merkelig blødning en uke etter første dag i sist mens. Så er sikkert noe tull med denne syklusen, og neppe gravid :/ Finner heller ikke el nå. Så jeg håper at neste pp er uten tull og oppfører seg som normalt!! ;) Tenkte å sende deg melding, Izabelle, men ser ikke ut til at du har opprettet det?

Skrevet

Tror jeg har fått opprettet meldinger nå! Så bare send:)

Bestilte time hos gyn i dag for å sjekke at alt er som normalt.... Blir spennende å se til høsten hva som skjer!

Skrevet

Vi skal kanskje, om jeg får meg jobb:)

Skrevet

da har jeg bestilt el-tester på nettet, kjempe klar for el-tider rundt 12 sept.. :)

Skrevet

Hvilken nettside bestilte du fra? Kjøpte meg folat og en eske vitaminer i dag:) Kjenner at jeg virkelig begynner å glede meg!

Men samtidig er det skummelt..... Var så utrolig dårlig(hyperemesis) i det første svangerskapet.....

Skrevet

jeg bestilte fra billige-tester.no. Betalte 97 kr for 7 dager med el.tester. på apoteket skulle de har 360 kr! Stor prisforskjell..

gleder meg virkelig jeg også! Flere mødre i barnehagen som er gravide med termin i januar/februar.. de har jo nettopp fortalt det. Gleder meg til det er vår tur til å si det. spent på hvor lang tid det tar før det klaffer..

Håper du får et bedre svangerskap denne gangen! :)

Skrevet

ÅH, jeg har lyst til å bli gravid i dag jeg.... u-t-å-l-m-o-d-i-g!!!

Må få meg jobb sinnsykt fort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...