Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Skreiv akkurat dette innpå det fyrste innlegget, men det vart so rotete sidan det var midt i... Kopierar berre : Mangler egentlig en fødselsdato for å ta deg Tuppelura. Men kan forsøke uten først. Får inn graviditet på deg ganske snart, og jeg får også inn at du må unne deg selv litt hvile. Søsken: 3? Setter pris på tilbakemelding. Lykke til Frida* ----- Åh, gløymte fødselsdato, den er 03.04.83. Skikkeleg spennande, er fleire som har sagt at dei trur graviditet ganske snart på meg - håpar verkeleg! ) Eh... Du er ikkje den fyrste som seier at eg må unne meg meir kvile.. Fysioterapeuten er heilt fortvila på meg... Er nok ikkje so flink til akkurat det, so der traff du veldig rett!! ) Har nok 2 søsken... No når du har fødselsdato - ser du noke anna på meg? Evt.i forbindelse med jobb? Nytt kontrollspm: ser du kanskje kva jobben min går ut på? :-) Tusen takk for at du tok deg tid til å sjå på meg )
SecretFlower* Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Får inn at du er inne i en bra periode på jobbfronten. Mulig du kan øke i lønn i nær fremtid, eller er du inne i noen forandringer allerede nå? Tror du har gode muligheter til å oppnå det du ønsker. Syns det er litt vanskelig å få inn yrker. Men vil tro du driver med type kontorarbeid. Og at du har litt sjefsrolle på en måte. Mulig jeg har bommet totalt der:P
Tuppelura83 - Gravid <3 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2010 Kryssa fingrane for at du får rett ;o) Eg vurderar sterkt å arbeide for å stige i lønn og få litt andre arbeidsoppgåver etter sommaren, so det kan godt skje at det stemmer Ventar også på eit stipend eg ska få me jobben, sida eg har fullført vidareutdanning.. Jobbar nok ikkje med kontorarbeid, er sjukepleiar og trivst veldig godt som det Men skjønna godt at det er vanskeleg å alltid treffe.. og du er jo ny som du seie - so eg syns du er flink! Tusen takk nok ein gong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå