Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen her som har erfaringer med p-plaster? Gikk på det i over ett år, men sluttet etter ønske om graviditet. (Dette er ca en mnd siden).

Etter to uker begynte jeg å få symptomer som kvamle, stikking i nedre del av magen, tretthet og for en uke siden kastet jeg opp. Når jeg hoster/nyser kjenner det ut som jeg får strekk i nedre del av magen..

Jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden, men den har ikke kommet.

Kan dette ha noe med at jeg sluttet på p.plasterne eller kan det hende jeg er gravid?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann....

2 gravididteter bak meg... og symptomene er jo veldig " gravide " men det er jo litt tidlig å få symptomer men jeg har jo hørt om dem som får veldig tidlifg symptomer..... men det er også veldig fort at man tror man har symptomer når en først har bestemt seg for at man skal bli gravide.... jeg hadde også alle symptomer med kvalme tretthet ol. men desverre kom TR ......så typisk

Men du har jo kastet opp og da er det jo litt mer virkelig...... og tre dager over tida..... en følelse for gravididtet hos deg JA

Du må nok ta en test så fort som mulig!!!

Masse lykke til

x fingrene

Skrevet

Takk! Jeg testet negativt idag, men kan jo tenkes at jeg testet litt for tidlig.

er veldig usikker, for dette er første gang jeg prøver..det står i p-plaster bruksanvisningen at hvis man glemmer å sette på et nytt plaster så er det spesiell høy risiko for graviditet, og da er det kanskje lett å tro man er det. hehe. Men kastet opp for noen dager siden, og det har jeg ikke gjort på 8 år..

Men da er det bare å vente å se. Håper det er en liten spire :D

Skrevet

Tror også at om man forventer det tar tid går det ofte fortere... jeg hadde ikke mensen etter at jeg sluttet på p pille før jeg var gravid med første mann..... men tror også det er forskjell fra person til person hvor ømfinlige disse testene er.....

det er er bare å håpe og tro!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...