Solstråle86 Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Bare lurer på om det er noen som vet om det å ha bakovervendt livmor kan påvirke det å bli gravid? om det blir vanskeligere?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Noen sier det. Men jeg har det og har blitt gravid på første forsøk og ved ett enkelt uhell når det ikke var planlagt. Og jeg har bakovervendt livmor. Så ikke nødvendigvis noe problem..
Izabelle Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Har bakovervendt livmor, men min gyneokolog sier det ikke skal være noe problem å bli gravid. Sist gang var jeg gravid etter 5/6 uker
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 28. juli 2010 #4 Skrevet 28. juli 2010 Jeg jobber paa en klinikk for kunstig befruktning, og ser SAA mange med bakovervendt livmor! Det er bare en "variant" og selv om det er flere som har foroverboeyd, er det like normalt. (-hilsen de 14 gynekologene jeg jobber sammen med!) Trenger ikke aa bekymre deg! Staa paa og lykke til!!!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 30. juli 2010 #5 Skrevet 30. juli 2010 Det sies vel at det ikke skal ha noe å si, men med meg har det hvertfall ikke gått på første forsøk, eller andre eller tredje osv............ Førstemann tok et år, andre mann 9 mnd, er nå i 4 pp med 3.mann
Jenny251210 Skrevet 30. juli 2010 #6 Skrevet 30. juli 2010 Jeg har det, og blitt gravid på første forsøk 3 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå