Gå til innhold

8 uker :) Over den verste tiden!

Anbefalte innlegg

I følge legen min er 8 uker den første milepælen, og man er da ferdig med den mest risikofylte delen av svangerskapet :D Puster lettet ut og håper på det beste!

Er superspent på UL om et par uker (eller når vi får time) Også er det første kontroll hos legen 24.august =D

Håper alt går bra, er super glad men også veldig redd.. for hvordan det er, det kom litt brått på med barn, men vi er bestemt på å klare det :)

Svigerforeldre kommer på besøk fra Sverige siste helgen i august, håper på mage da :D, da 12-13 uker på vei da.

Nå kommer utfordringen med å fortelle det til super religiøse besteforeldre som ikke har møtt barnefaren enda :/

Lykke til alle sammen!! :D Dette går så fint!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142132849-8-uker-over-den-verste-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 8+3 og var også på UL i går hvor alt er bra, men jeg kommer nok ikke til å slappe av riktig ennå. Jeg synes tiden fram til hvor man er langt nok på vei til å kjenne daglig liv og høre hjertelyd hos jordmor hver kontroll er tung. Føler jeg går litt i det uvisse i forhold til om alt er bra. Men joda, fornuften min vet jo at med en vellykket UL og passert 8 uker, så er det svært svært liten sjanse for at det går galt. Vi har ikke sagt noe til familie ennå, venter til de kommer på besøk (de bor langt unna) så vi kan si det ansikt til ansikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...