iseliny Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 ble anbefalt å ta et eggeglass med lakserolje får å sette i gang fødselen, noen som vet om det funker?
oktoberjentene;) Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Har hørt at det har funket på noen, men da har de gått over tiden og vært veldig modne.. men de drakk hele flasken, ikke bare et eggeglass Har prøvd selv uten at det skjedde noenting
Voyeur Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Funker hvis du er moden, slik som alt annet. Jeg ville holdt meg til et eggeglass da, i tilfelle ting går veldig fort. Ikke noe kult å komme inn på føden med rennaræv...
iseliny Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2010 hehe:P sant det, tror jeg må prøve det:)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Innom å smugtitter litt Jeg drakk lakserolje forrige gang.. Tok 6 ss olje på formiddagen, på kvelden satt jeg på do en times tid, hehe.. Fikk litt kynnere på natten, men ikke noe mer. Dagen etter drakk jeg 6 ss til, og da begynte riene noen timer senere.. Slimproppen gikk, deretter fostervannet også var vi i gang Men det kan være veldig risiko å ta lakserolje om du ikke vet at du er moden og kroppen klar for fødsel. Det er økt fare for styrtfødsel og maserier/falske rier.. Jeg hadde vært på kontroll på sykehuset, og fikk beskjed om at jeg hadde 2 cm åpning..
iseliny Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2010 må kansje vente litt il da, er jo 3 uker i jenn til termin enda, men er så frykkteli lei av å vente:S
Voyeur Skrevet 28. juli 2010 #7 Skrevet 28. juli 2010 Vil ikke anbefale å ta det før termin nei;/ Da vil du nok bare springe på do. Jeg tok det med nummer to da jeg var på overtid, to spiseskjeer to dager på rad. Vannet gikk om natta, men lakseroljen hadde også påvirket babyen, og hun hadde bæsjet i fostervannet, så måtte inn på sykehuset med en gang. Fødselen gikk helt fint, men tror det ville skjedd noe uansett, siden jeg var på overtid. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet:)
venter på den lille :) Skrevet 28. juli 2010 #8 Skrevet 28. juli 2010 hvorfår man tak i lakserolje??? jeg hørte på apoteket, di hadde ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå