Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Hei. Vi skal i gang med innkjøp til lillejenta vår nå og skal kjøpe babycall. Det blir bare for bruk i hjemmet, trenger ikke lang rekkevidde. Men vi er usikker på hvilket merke man kan stole på og om noen har erfaring med noe merke..? Er så mange merker og priser der ute =)
Eurecaღmed spireღ Skrevet 2. august 2010 #2 Skrevet 2. august 2010 Vi ha kjøpt phillips, den dyreste. Har testet den ut med større barn i campingvogn i sommer, er kjempefornøyd. Kan snakke tilbake til barnet, greit med større barn. Vi kan sette på vuggesanger til den lille fra foreldreenheten....
Nr 1 :) Skrevet 6. august 2010 #3 Skrevet 6. august 2010 Best i test av babycall 2010: Cobra MT 800- 2 EVP Fungerer utmerket som barnevakt. Type: Walkie-talkie Bilde : Nei Video: Nei Rekkevidde: Skal virke på 5000 meters avstand (gjennom luft) Senderens plassering: kan ligge eller plasseres i belteclip Mål på mottager: 6 x 14,5 x 3,5 cm Cobra MT 800- 2 EVP er egentlig en walkie-talkie, men fungerer også utmerket som "barnevakt". Den markedsføres og selges som en babycall, og er derfor med i testen. Den store fordelen med dette produktet er at den har toveiskommunikasjon, slik at barnet kan snakke med deg. Begge enhetene kan festes i beltet og det medføler håndfrisett. Det er også mulig å koble enhetene til høyttalere. Det finnes også en energisparefunksjon. Konklusjon Denne Cobra-modellens hendige størrelse og flerbrukspotensial gjør at den får testens høyeste karakter. Denne har vi valgt, den er også ganske rimleig i forhold til ganske mange andre, kun kr 600,- Her er link til testen: http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article570255.ece
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Avent/Phillips er helt klart den beste! Har forsøkt to typer super nova - begge har gått i stykker etter normalt bruk. Aventen er uovertruffen! Den har tempraturmåler som stemmer, du hører forskjell på host, gråt og biler som kjører forbi utenfor vinduet:-) Lykke til med kjøp:-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 Har kjøpt en babycall/monitor som også registrerer bevegelse/pust fra baby, fra Angelcare. Den er vanskelig å få tak i, men den gir deg også god nattesøvn. Jeg hadde en slik madrass til min første baby også, og jeg kunne sove godt på natten , i trygg forvissing om at babyen pustet lå godt i sengen sin. Anbefaler denne på det varmeste.
SCÅ Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Har kjøpt ikea sin babycall,min søster har den og den er ganske grei... Einaste minuset er at den sluker batterier...
Luna 31.3.11 <3 Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Avent sin med kamera! kjempe fin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå