Gå til innhold

magefølelsen sier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg kommer til å føde veldig snart,men jeg har egentlig 6 uker igjen...

Vil selvfølgelig ikke at frøkna skal bli født altfor tidlig, men blir bare ikke kvitt denne følelsen.

Flere som har opplevd det samme og har noen erfaringer fra tidligere fødsler?

Vurderer seriøst å pakke sykehusbaggen, men prøver å overtale meg selv om at det ikke er nødvendig enda.

Jeg er på ingen måte lei av å gå gravid, har hatt et greit svangerskap og er innstilt på å gå over tida, MEN så var det denne magefølelsen som sier noe annet...

Hva tror dere jenter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter med samme følelsen som deg!... Har hatt følelsen i noen mnd nå at når sønnen min begynner på skola 16.August så er jeg 3-barnsmor. Vurderer sterkt å pakke sykehusbagen nå faktisk. Vil selvfølgelig heller ikke føde for tidlig, men skal bli spennende å se om følelsen stemmer. Godt å se jeg ikke er alene:p Hehe:):)

Skrevet

som om jeg skulle skrevet det selv.... jeg har 8 uker igjen! Vi satt her for litt siden og snakket om hva vi skulle pakke i sykehusbaggen...

Mensterminen var 18.aug, og ble satt tilbake hele 5 uker!! (ble litt kluss med menstruasjonen da jeg slutta på p-pilla, begynte på og sluttet på minipilla, og etter noen uker fikk en følelse av at jeg var gravid) Ikke helt oversikt, hehe..

Og så synes jeg at jeg er blitt så svær, trykker i underlivet, tisser hele tiden(har vel egentlig gjort det hele svangerskapet) og mensmurringer.

Lillegutt er aktiv da, så virker jo som han har god plass enda :)

Legen vår har sagt vi skal se det ekstra an i slutten av august.

I morgen skal vi til jordmora, får høre hva hun sier.

Men så er det denne magefølelsen da, vi skal vel stole litt på den også?? hehe :)) Lykke til damer!!

Skrevet

Godt å se at det er flere som har magefølelse på det. Har selv en magefølelse om at jeg kommer til å føde før terminen om fire uker. Og jeg stoler på den. Hittil i svangerskapet har magefølelsen min vært riktig ved to STORE anledninger. Magefølelsen min sa at "det er nå det skjer" (unnfangelsen), og fikk det bekreftet ca 17 dager etter med positivt svar på testen. Den sa og ifra om at det skulle bli en jente, noe jeg fikk bekreftet på UL. Den siste kan jo være feil da man aldri kan si helt 100%, men stoler på magefølelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...