Gå til innhold

Gravid uke 35.Rask puls?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig fått tung pust og rask puls..

Noen som vet noe om dette?er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg om du har rask puls hele tiden, hos meg skyter pulsen plutselig til værs og det blir tungt å puste. Har hatt dette i begge mine svangerskap. I det første gikk jeg med ekg ( er det ikke det det heter da?":) ) i 72 timer. Svaret viste en hvilepuls som lå mellom 60 og 160. Men siden alt annet var normalt konkluderte legene med at det kommer av at det begynner å bli liten plass osv. ikke noe farlig sa de til meg, bare ubehagelig...:) men du kan jo nevne det til jm neste gang du skal dit:) Tungpusta blir man jo når det lir mot slutten...

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Hei :) Jeg er plaget med høy puls nå i svangerskapet, og blir som følge av dette fryktelig tungpustet til tide, veldig ekkelt! Pulsen min går aldri under 106, så den er relativt høy hele tiden!

Sjekket dette hos legen, hun tok da en hel haug med blodprøver, vet blant annet at jeg ble sjekket i forhold til stoffskifte, alt var fint på prøvene, men kanskje du skulle tatt det opp med legen din neste gang du er der? Kan jo være stoffskiftet eller annet lureri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...