Erill Skrevet 27. juli 2010 #1 Del Skrevet 27. juli 2010 vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette. jeg har gått på p-piller uten brudd i over 6mnd. og i april bestemte jeg meg får og forflytte mensen min slik at den ikke ville komme i ferien min. så jeg begynte på et nytt brett da mensen skulle begynne. en uke etter at mensen min skulle være ferdig, hadde jeg sex med en av og på venn. 4 dager senere møtte jeg et flått menneske såm tok meg med storm. han fårtalte meg at han hadde sterilisert seg får 2 år siden, men at han ikke hadde vært hos legen og sjekket seg. men han sa at hans tidliere dame ikke hadde blitt gravid. så da slutte jeg på pillene. 3 uker senere oppdaget jeg at jeg var gravid, dette ble det en veldig oppstandelse av. han jeg var i lag med da fikk helt panikk og ville ikke ha noe med meg og gjøre. jeg var hos legen og fikk regnet ut ca hvor langt jeg var på vei, og det var kun den sterile mannen innenfor den tidssonen. jeg konfronterte han med det, men fikk bare slengt ett par papirer i annsiktet. på papirene sto det at han nettopp hadde vært hos legen og sjekket seg og han var steril. jeg fatter ikke lenger hvordan jeg kunne ha blidt gravid. legen mener at det er helt umulig at jeg kunne blidt gravid mens jeg gikk på pillene og han er også enig med min ex, at han umulig kan være fare. jeg er så forvirret og fårtvilet at jeg ikke lenger aner hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142131923-fortvilet/
2barns mor Skrevet 27. juli 2010 #2 Del Skrevet 27. juli 2010 Hvis du har fått bevis på at mannen er steril, så er han nok det. Papiret og at hans tidligere partner ikke hadde blitt gravid på 2 år burde holde. Iallefall hvis han nylig har vært å testet spermiene sine, men det står vel en prosentandel der? Du kan jo bli gravid selv om du går på p-piller, så at legen din kan si det synes jeg er underlig! Ønsker deg masse lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142131923-fortvilet/#findComment-142132574
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå