Gå til innhold

Store nok amme-bh'er... noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker bh-størrelse ca E90 til vanlig... men nå når jeg snart skal være melkefabrikk en stund, så kommer jeg vel til å trenge enda større... Noen som har noen gode tips om hvor man kan få kjøpt amme-bh'er i skikkelige størrelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt meg stor amme-bh på change...de har store størrelser,og er veldig behjelpelige!:)

Skrevet

Jeg trenger også stor, ca 105E. Noen som vet hvor noe så stort finnes?

Skrevet

Jeg kjøpte 105 d på lindex forrige uke, og de hadde større enn det!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg trenger 85H og har ikke innvilga brystred pga jeg veier for mye. Permanente smerter i rygg pluss stor ballast foran gjør det regelrett smertefullt å trene.

Dere finner BHer i ok str opp til Ecup bl annet på lindex, triumph, og også cubus har egen coleksjon nå med store størrelser som ser ok ut. Men de går bare opp til E og F :-(

Skrevet

Mener at Change har enda større cup. Har i allefall kjøpt bikini der med G-cup. Ikke kommet så langt som til å se på ammebh enda, men skal sondere terrenget litt.

Skrevet

Hei!

Prøv underverker.no. Der har de noen modeller opp til I som jeg har sett.

Skrevet

change har opp til j cupp tror jeg det var men de har ikke lengre enn 90-95 rundt...jeg bruker 100 h til vanlig og har ikke klart og finne ammebh enda.

• 2 måneder senere...
Skrevet

http://www.nursingbra-shop.co.uk/

Koster kun 1 pund frakt til Norge.. her kan man søke på str.

Opp til L cup på noen modeller.. :-)

Må betale moms, da. Hvis dere ikke har noen bekjente utenfor Norge som kan være "mellommann" og sende videre.

Skrevet

Jeg bruker vanligvis 80H og har kjøpt ammeBH på Change nå. De går helt opp til J-cup, men den jeg har kjøpt i H nå, er romsligere enn H normalt er...prisen er også helt OK i forhold til kvaliteten.

Kan jeg forresten spørre om hvor mye overvektig du er som ikke har fått innvilget operasjon? Det er noe jeg alltid har "planlagt" å få gjort når ammeperioden er over nemlig, men ble litt bekymret for vekten nå...

Skrevet

Ikkje noko problem:) På barnebutikken reflex har dei ammebher som heiter Anita opp til h størrelse. Eg har kjøpt 85h derifra og er kjempefornøgd med dei!!! Bruker dei tilogmed når eg ikkje ammer fordi dei er dei einaste eg har funne i vanlige butikker som har stor nok cup til meg:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...