Gå til innhold

Store nok amme-bh'er... noen tips?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt Triumph BH via nettet, kjempe fornøyd med de to jeg kjøpte først... så nå er det to til på vei i posten!

Postgangen er litt treg, dvs ca 12-14 dager, men verdt å vente på!

http://triumphno.timarco.no/Product61a751eb-c86f-47a5-9e86-ab13b20618cd.aspx

• 3 uker senere...

Annonse

Jeg trenger 85H og har ikke innvilga brystred pga jeg veier for mye. Permanente smerter i rygg pluss stor ballast foran gjør det regelrett smertefullt å trene.

Dere finner BHer i ok str opp til Ecup bl annet på lindex, triumph, og også cubus har egen coleksjon nå med store størrelser som ser ok ut. Men de går bare opp til E og F :-(

• 2 måneder senere...

http://www.nursingbra-shop.co.uk/

Koster kun 1 pund frakt til Norge.. her kan man søke på str.

Opp til L cup på noen modeller.. :-)

Må betale moms, da. Hvis dere ikke har noen bekjente utenfor Norge som kan være "mellommann" og sende videre.

Jeg bruker vanligvis 80H og har kjøpt ammeBH på Change nå. De går helt opp til J-cup, men den jeg har kjøpt i H nå, er romsligere enn H normalt er...prisen er også helt OK i forhold til kvaliteten.

Kan jeg forresten spørre om hvor mye overvektig du er som ikke har fått innvilget operasjon? Det er noe jeg alltid har "planlagt" å få gjort når ammeperioden er over nemlig, men ble litt bekymret for vekten nå...

Ikkje noko problem:) På barnebutikken reflex har dei ammebher som heiter Anita opp til h størrelse. Eg har kjøpt 85h derifra og er kjempefornøgd med dei!!! Bruker dei tilogmed når eg ikkje ammer fordi dei er dei einaste eg har funne i vanlige butikker som har stor nok cup til meg:) Lykke til:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...