Gå til innhold

Over ikm.. Kan noen se?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får dessverre ikke inn gravditet på deg med det første. Muligens på nyåret. Dette kan selvfølgelig snu, september kan være en god måned. men føler det er noe som stanser dere på en måte.

Kunne du tatt en rask titt på meg og?

f:030287

Takk:)

Stanser oss? Sånn ala noe galt med meg?:( har vært

sammen i 8 mnd nå, og ikke brukt ppiller i hele mitt liv... Jeg tenker veldig mye på det da, kan hende det er det som stanser opp?

Neste mnd skal jeg begynne m bidronniggele, kan du se om det hjelper oss?

Jeg kan se på deg i kveld, ferdig på jobb 21.00 ;)

Annonse

Får ikke opp at det er noe galt med deg:) Tror alt er som det skal, og at det ikke kommer til å drøye så altfor lenge. Graviditeten vil komme som et lite sjokk på dere:)

Men vet veldig godt hvordan den følelsen er, at man føler det er noe galt. Har vært på flere undersøkelser, og de finner aldri noe galt. men blir jo aldri gravid heller. Har mistet en gang da, så kan jo forsåvidt bli gravid. Hjelper bare så lite:)

Kan se på deg igjen når du har begynt på bidronninggeleen:) Er i min første pp med det nå, så det er spennende å se om det kan hjelpe:)

Blir spennende å se hva du får opp på meg:)

Åh jeg håper august er en fin periode for meg, jeg :(

Frida, du nevnte forresten flytting i en annen tråd, det stemmer :)

ser du når vi flytter?;)

har også begynt på bidronning nå, hva tror dere?

Og har ikke glemt dere, skal se på dere med tarot men har så mye å gjøre for tiden. :/ men dere glemmes ikke :))

Ja vi flytter i enten september, oktober eller november :P kommer an på hvor lang tid de andre bruker på å flytte ut ;)

så geleen tror du hjelper? Åååå :) får håpe det, vil ha en liten bebi :D

jeg ser på deg på søndag, er borte i helgen :)

greit?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...