Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noe dere har tenkt på?

Leste en artikkel her inne, og har faktisk tenkt på det at dette kanskje er noe jeg ønsker å gjøre. Ikke fordi at ikke vesla er gave nok, men vi er så lite gavemennesker. Ikke gir vi til bursdag eller jul, fordi vi har bursdag med bare noen dagers mellomrom og mener det blir å "bytte penger". Vi bruker heller pengene på noe felles.

MEN...-Min mann er glad i gaver...-i overraskelser heter det, og jeg kunne godt tenkt meg å gi han en gave fra meg i forbindelse med at han gir meg største her i livet.

Så damer....-noen ideer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142131506-f%C3%B8dselsgave-til-far/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste også den greia om gaver, tengte litt på den med og få noen kompiser til og besøke han mens jeg ligger på sykehuset. De kan ta med pils, pizza osv. :) Skal planlegge i god tid så de bare får en rask tlf når de kan dra til han :)

Så også denne artikkelen, men vet ikke helt hva jeg mener om det. Faren har sagt at han vil være så mye sammen med oss på sykehuset som han får til, dermed er kompis-fest foreløbig lite aktuelt. I tillegg kommer babyen i midten på desember, og med så mange gaver som da skal bli kjøpt til mange andre, har vi på en måte blitt enige om at julegaven til hverandre får holde. Vi heller litt mot det at babyen er gave nok i seg selv, og det er i utgangspunktet så mye som skal ordnes og kjøpes til dens ankomst at jeg tror ikke vi orker å legge press på oss i forhold til en slik gave. Men jeg forventer heller ikke noen gave/blomster fra han heller.

nej vi skal heller ikke kjøpe julegaver annet enn og få tatt bilde av lille snusk å senne som gave i år. hun kommer i slutten av november. skal ikke ha fest for han, blir film, øl, pizza og 1-2 kompiser som han er mest med. :)

Jeg tenkte å kjøpe en maskulin stelleveske til ham. Med en body til veslejenta, som det står "jeg har verdens beste pappa" på.

Og ellers fylle den med yndlingssjokoladen hans, og et lite kort, der det står at han som pleier å tatovere ham, har satt av time til ham.

han har nemlig tenkt å tatovere navnet hennes på innsiden av håndleddet, og det finnes vel ingen bedre tid å gjøre det på :)

kanskje får jeg til å med tattoo-artisten til å gjøre det hjemme hos oss.

Det er i alle fall planen :)

Annonse

Et lite tips; Pappaboken! :D Min samboer er en typisk mann, som mener at fedre skal være av "the old school". På den måten at de skal oppdra barna sine med at "pappa vet alt, pappa kan alt, og pappa er egentlig en superhelt" :) Pappaboken er en fantastisk bok man kan bruke om det er noe man lurer på angående barnet, familien og masse andre spennende ting som fedre kan dra nytte av. Jeg er bare 12+4, men sambo fantaserer allerede om å få en sønn han kan være superhelten til, og bruke pappaboken for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...