Gå til innhold

Noen unge fra vestfold her?

June&Lillemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Åja, så da veit du hva du går til da. :)

Nei dette er nok min første. Er 5+5 idag.Var på innvendig UL igår, å da så de en liten klump som ikke var lengre enn neggelen på tommelen ! Kjenner jeg både gruer å glede meg, med tanke på att jeg også er så ung. Er jo bare 19 år, så dette kan bli spennende.:)

Ja vet litt hva jeg går til, men ikke helt denne gangen heller, for denne gangen er det tvillinger, så akkurat det er jo veldig nytt da :). Var 18 år da jeg førstemann, har gått kjempefint. Tror alle de 40 ukene man skal gå gravid er mye med på å forberede oss til den dagen babyen kommer. Alle instinktene tar liksom over og mye du ikke viste fra før kommer av seg selv :).

Er veldig fornøyd med tiden jeg lå på barsel iallefall, er mange flotte mennesker som jobber på tbg sykehus. Er foresten 19 jeg å :).

Hehe, nei, er VELDIG glad det her ikke er min første gang kan du si :P. Glad jeg sitter med noe erfaring før jeg skal begi meg ut i dette her :P. Ja er litt sånn jeg også, gleder meg til masse, men gruer meg også for en del. Ja klær gleder jeg meg også til, blir liksom litt ekstra stas da, når man kan begynne og kjøpe inn alt og lage ordentlig "rede" liksom :). Bor i Sandefjord, du da ?

Hehe, ikke sant :) Er du langt på vei ? Du hadde termin i Februar? Jeg har selv termin 30 mars. så er bare 5+5.. :) Men gleder meg sykt ! :) JEg flyttet selv akkurat fra sandefjord til Holmestrand, gikk på skole i sandefjord, så nå skal jeg bo her hjemme i Holmestrand å pendle til skolen i sandefjord frem til jul, da tar jeg permisjon :)

Annonse

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...