Blomsterpiken og tullene Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Hvor ofte ammer dere på kveldstid? Har en veldig blid og fornøyd liten dame på snart 4 uker som spiser nesten et par timer før hun sovner til natten, da gjerne 4-5 timer søvn i strekk før neste måltid. Hun spiser oftere på kvelden etter kl. 18, den er grei, men er dette med siste kveldsmåltid normalt, egentlig?
Gjest JuniGull2010 Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Jeg har et inntrykk at nesten alt er normalt, når de er så små.. Min gutt er 6 uker nå og han har spist hver andre time siden han var 1 uke gammel.. Det ser ut til å nærme seg hver tredje time nå, så da blir det snart mer søvn her i gården og! Gutten min bruker like lang tid ved hvert måltid og tar en pupp om gangen.
Turbojenta og lillesøster Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Jenta mi er 5 uker gammel og her har vi siden hun var rundt 2 uker gammel stort sett hatt samme "rytme". Hun spiser også litt oftere på kveldstid, noen kvelder mer enn andre men alltid mer amming på kvelden enn på dagen. Siste måltidet før natta får hun som regel en gang mellom 22 og 23, da har vi enten fått tatt bleieskift først eller tar det rett etterpå, så legges hun for natta. Da har hun våknet alt fra 3 til halv 5 for litt mer pupp før hun sovner igjen. Litt varierende om hun vil ha et måltid til, det kommer litt an på når hun var våken, men er hun våken rundt kl 3 så våkner hun ofte igjen kl 6 for en liten ekstra sup. Etter dette sover hun som regel til kl kvart på 9 - 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå