Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..Må man bestille time selv til ultalyd? Jeg er nå 4+7, er det for tidlig å dra dit nå da eller? har ikke time hos lege før 30 august...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på Ul idag og jeg er 5+0.

Hun såg fostersekken i livmora men ikkenoe foster enda, det er fortidlig.

Ellers var alt som det skulle :-)

Skal tilbake på ny ul når jeg er 7+0 :)

Skrevet

Gikk du til lege først for å få time, eller hvordan gikk du frem for å få time til ul?=)

Skrevet

Hei:)

Du får egentlig ikke time til ul før en gang mellom uke 16 og 20...:) Da sender legen/jordmor henvisning til ultralyd:)

Er vell egentlig bare under spesielle forhold(f.eks. tidligere komplikasjoner eller usikkerhet rundt noe med svangerskapet) som gjør att noen får ul tidligere ...:)

Men du kan bestille ultralyd på private klinikker...:) Uke 4+6 er nok litt tidlig, da ser du nok ikke noe spesielt, men i uke 12 skal det visst være veldig bra...:) Jeg var en gang i uke 9 når jeg skulle ha førstemann ,og da fikk vi se en sprellende liten kropp med hode ,bittesmå armer og ben (foreløpig uten fingre og tær), og ett bankende hjerte...:) Så fikk se ganske mye allerede da...:)

Skrevet

Etter uke 6 kan man se en liten reke med et bankende hjerte.. jeg var på tidlig ul med minste jenta pga tidligere SA og var veldig bekymret... Jeg var da i det jeg trodde var 7 uker på vei men kom ut ei uke lenger på vei.. Kjempe koslig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...