Leen Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Føler jeg bare sitter og trykker nå. Kan det ikke bare skje noe da...ganske ille når ingen av facebookvennene har oppdatert statusen sin mellom hver gang jeg logger inn. Denne ventingen gjør meg ganske gal altså. Termin i dag, så nå begynner jeg virkelig å kjenne etter og vente.
vbu Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Sånn er jeg også! Forbanna sommerferie som betyr at Facebook venner er mer offline enn vanlig Men jeg har fortsatt 2 uker til termin... tror oppdateringsknappen kommer til å bli ganske slitt
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 hahah ja det der hørtes da merkelig kjent ut men er så lei av å vente nå så nå ska e finne på noe... det er canal street i arendal idag så e ska på konsert!!! har jo fødebaggen i bilen og sykehuset er ikke langt fra sentrum om noe skjer...... det er så kjeeeedelig å veeeente... kanskje noe go musikk kan drive ut lillegutten tvi tvi
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Hørtes meget kjent ut bortsett fra at jeg har noen flere dager igjen enn deg da... Heldigvis har ungene ferie å er hjemme med meg å hjelper til med å få tida til å gå litt raskere...
Leen Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2010 odt å øre at det ikke bare er meg...I dag har jeg i tillegg hatt en telefon- og sms-storm av folk som lurer på om det skjer noe...Man blir ikke akkurat mindre utålmodig av det nei... Vi får bare bite tenna sammen den siste tiden. Ut må de uansett!! og godt er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå