solavisfolket81 Skrevet 27. juli 2010 #1 Del Skrevet 27. juli 2010 Hei Jeg er ei jente på snart 30, noe som gjør denne graviditeten positivt for meg, selv om jeg blir sittende alene. Det er mitt første. Heldigvis har jeg fantastiske foreldre og søsken, som støtter meg fullt ut i beslutningen å beholde barnet og klare dette! Jeg har termin i mars, og vil gjerne komme i kontakt med andre i samme eller lignende situasjoner. Helst med termin i februar/mars/april... Hilsen meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142131231-vil-gjerne-komme-i-kontakt-med-andre-som-skal-bli-alene-m%C3%B8dre-p%C3%A5-ny%C3%A5ret-og-utover-helst-drammen-asker-omr%C3%A5det-osv/
Mamma til Tuva:) Skrevet 25. mars 2011 #2 Del Skrevet 25. mars 2011 Heisann:) Jeg ble alene mamma da datteren min var ca. 1 1/2 år, i dag er hun 4 år. Jeg skal flytte til Drammen iløp av våren/sommeren og kunne gjerne ha tenkte å bli kjente med flere alenemødre og mødre i det nærområdet:) Jeg er "alene mamma", det vil si, jeg skal flytte sammen med kjæresten min men han er ikke barnefaren. Selv om jeg ikke blir boende alene med datteren min så er jeg fortsatt alene mamma. Det er godt å ha venner og familie som støtter og hjelper når man er alene med et barn. BF har datteren min annenhver torsdag til mandag, men blir annenhver fredag til søndag når vi flytter. Grunnen til at jeg har kommet tilbake til BIM er at jeg og kjæresten min planlegger å bli gravide etter sommeren, greit å komme på plass først:) Håper på at dette kan være noe interessant for deg:) Jeg blir forresten 26 år til sommeren:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142131231-vil-gjerne-komme-i-kontakt-med-andre-som-skal-bli-alene-m%C3%B8dre-p%C3%A5-ny%C3%A5ret-og-utover-helst-drammen-asker-omr%C3%A5det-osv/#findComment-143063096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå