blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 lurer egentlig på om alle som har modning har vondt i hele magen... ikke bare nedre delen? har vondt i hele magen og korsryggen.... det er skikkelig ubehagelig, og magen er bare helt stinn...
missgs *OVERTID* Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Dette lurer jeg på også, for jeg har samme tegn som deg...24/7 for tiden... :/ håper det betyr at fødselen er rett rundt hjørnet, for dette begynner å bli utrolig slitsomt....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Jeg var slik i dagene før fødsel. Følte hele tiden at vannet skulle sprute ut hehe! Krysser fingre for at det skjer noe snart! stooor klem
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2010 utrolig slitsomt og ubehagelig... og om natta er det relativt stille men når e legger meg over fra side til rygg er det mega ubehagelig..... vi får satse på at det skjer noe snart.. to dager igjen til termin og 0 uker!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå