Gå til innhold

Tegn på fødsel?

xwoman

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg er så heldig å ha kommet til uke 37 og tvillingene skal ha det etter forholdene bra. Det er verre med meg. Jeg er veldig dårlig. Legene som har fulgt meg opp gjennom tiden hadde trodd at jeg hadde fødd innen denne tid.

-Jeg har fått en intens kvalme, spesielt om morgenen. I perioder går jeg mye på do med nr 2.

- Jeg har fått kviser på de merkeligste plassene. (er ikke vant med kviser)

-Om natten går jeg på toalettet hver 2 time!

- For nesten to uker siden,ved kontroll, hadde jeg allerede begynt "fødsel". Hadde 2 cm åpning og livmoren var "myk og klar" mener jeg de sa.

- Jeg føler et sinnsykt nedtrykk ofte.

-Når jeg skal reise meg opp fra noe gjør det så vondt nedentil at jeg føler jeg skal revne.

-matlysten har forandret seg veldig

Noen som har det som meg, eller vet om jeg nærmer meg fødsel?

Fortsetter under...

Hei xwoman!

Jeg er 37+2 og jeg kan bekrefte at jeg har det akkuratt slik som deg!!

Jeg er ikke kvalm men bortsett fra det har jeg de fleste av de samme "symptomene"

Har intens svangerskapskløe, masse vann i kroppen og er fryktelig lei av å vente. problemer med å gå, samt at jeg har nå nesten ingen klær/sko som passer. Trodde jeg skulle føde i uke 36 el 37. Blir satt i gang 39+0 hvis jeg ikke har født før den tid, noe jeg håper veldig at jeg har.

Hei camrr,

Det er godt å være to i samme båt! Føler det er ingen som forstår hvordan jeg har det, men det er det altså :-) Jeg skjønner jo at vi nærmer oss slutten, men skulle så gjerne visst om den dagen ble i morgen eller om 2 uker.

Jeg tror også jeg blir satt igang i uke 39+0, men vet ikke sikkert. Skal på vekst kontroll på sykehuset i morgen. Har du vært på en slik kontroll?

PÅ min vektkontroll lå tvillingene så rart til at de ikke klarte å måle dem. Så jeg fikk dessverre ingen mål. Men jeg regner med at de er over 2700-2800, men ikke mer enn 3000.

Jeg blir satt igang i uke 39+0 dvs på onsdag 11.08

Men når det skal være sagt var det ikke en selvfølge, jeg måtte nesten syte litt. Legen sa at de nå har endret litt på det og lar kvinnen gå til termin, men ikke over. (her i bergen) Så lenge det er medisinsk forsvarlig så må man bare holde ut. Det er en påkjenning hver dag, både av smerter og lengsel samt hormoner som hoper seg opp.

Jeg håper de kommer snart :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...