Gå til innhold

Er det min tur nå - med donoregg...

Anbefalte innlegg

Dette er så ulidelig spennende, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde ut!

Etter 3 mislykkede IVF-forsøk og en MA, har vi gått til det skritt å prøve eggdonasjon.

Fikk 2 embryoer 9.juli og har fått vite at hcg i går var 110, altså sannsynligvis ikke tvillinger. Men 1 baby er mye bedre enn 0!!

Er så bekymret for at denne lille knotten skal forsvinne. Klarer ikke å slappe av. Vil så gjerne at det skal være min tur nå!! Er 38 år og føler utrolig sterkt for å bli mamma....

Hvordan holder dere andre ut ventetiden til 3 måneder?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142131097-er-det-min-tur-n%C3%A5-med-donoregg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med graviditet !!!!!

Husker at de første ukene etter positiv test var de absolutt lengste i mitt liv.... Jeg hadde privat ul i uke 8 og 12, det gjorde ventetiden litt mer utholdelig. Fikk bekreftet at alt var ok, og kunne da slappe litt av, men så kom engstelsen igjen, helt til neste ul osv... :-)

Men tro det eller ei, så går faktisk tiden, og plutselig går den fort også..

Ønsker deg lykke til med den lille spiren og den fantastiske tiden du har i vente :)

Annonse

Hei.

Først vil jeg si GRATULERER :-)

Kjenner meg igjen i det du beskriver. Det ble satt inn 2 gode egg (ikke ED) hos meg og hcg var skyhøy på begge målingene at de på legekontoret trodde det ble tvillinger. Det var kun en og det var ei jente (jenter gir kanskje høyere hcg enn gutter?).

Jeg slet også i begynnelsen etter 3 SA, to av dem var tøffe - fikk flere timers rier før jeg mistet. Så hjertet banke, men mistet likevel - leste at det var lite sjanse for SA når man så hjertet banket. Så man kan trygt si at jeg fikk en sikkelig nedtur da jeg mistet. Jeg tok 7 mnds pause og begynte med IVF og det ble full klaff på første forsøk :-)

Jeg bestilte via fastlegen duotest. Da resultatet viste gode verdier ble jeg rolig og gledet meg over den voksende mage.

Og nå storkoser jeg meg med min lille snuppe på 8 mnd :-)

Ønsker deg lykke til med svangerskapet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...