Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å slutte å røyke i en hel uke :) så er veldig overlykkelig nå. Håper dere andre der ute som røyker ennå klarer å slutte, vet det ikke er lett. Men bare prøv, finn deg en pastill eller en tyggis eller begynn å vask litt i huset. Det har hjelpet meg. listene min i huset har vel aldri vært så reine før :) hehe. Nå skal jeg ikke pokker begynne igjen, fy F... så dyrt. Håper bare gubben kan trappe litt ned så blir det bra. Hva er igrunn vitsen med å røyke ? selv har jeg røyka i nesten 12 år ennå ikke funnet ut en god nok grunn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142130984-r%C3%B8yk-fri-i-en-hel-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Superflink er du! slutta selv da jeg fant ut at jeg var gravid for 2 uker siden. de første dagene var tøffe, men nå er det ingen problem. slutta også på dagen da jeg fant ut jeg var gravid med førstemann og tok ikke et trekk under hele svangerskapet. like flink skal jeg være nå! begynte igjen 4 mnd etter fødselen når våkennetter kom, men det skal jeg ikke gjøre denne gangen. såååå deilig å tenke på at gullklumpen har hatt det røykfritt i magen hele veien.

skjønner mange sliter og at det er tøft å slutte. men klarer vi jenter å føde barn, så skal vi jammen meg klare å slutte å røyke!! det er ingenting i forhold:) he he.

lykke til alle som prøver å slutte:)

Tusen takk alle sammen. :)

Må innrømme at det er godt å få litt ros når du klarer noe sånt.

Til 2prinsesserogbim.

Det klare du kjempe fint, vi heier på deg her inne :)

Dette ordner seg. Du får skrive på forumet når du har vært røykfri i en uke, er litt godt med tilbake melinger da :) øker motivarsonen litt mer da :)

Annonse

Så utrolig bra! Jeg satte meg som mål 1aug, men har allerede vært røykfri i 3 dager:D Kan vel takke kroppen min for at den er konstant uvel, men det har gjort det lettere!

Begynte etter førsteman var ett par mnd, men denne gang ska jeg ikke begynne igjen!!! Kan like gjerne tenne på pengene, å det ville man jo aldri gjort..

Lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...