Gå til innhold

Dere som har brukt/bruker Clearblue ferilitesmonitor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager viser den høy før den viser max, og hvor lang syklus har dere??

Er i min 1pp og er litt nysjerrig på hvordan den virker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min viste høy 1 dag, så max 2 dager. Tror det viktigste er å slå til på Høydagene,, hører flere som har full klaff da,, Mitt tips det hvertfall..

Jeg hadde ca 28 dg sykluser..

Brukte 2 mnd føre den satt jeg, så dette anbefaler jeg virkelig :))))))))))

Er snart 9 uker på vei jeg nå..

Skrevet

Hvor får man kjøpt clearblue ferlitiesmonitor? Hvordan bruker man den?

Skrevet

Vitusapoteken f.eks :)

den koster flesk, kr 1349 og så må man ha testpinner som koster 279,- for 20 stk. 10 stk pr syklus ca trenger man. Jeg har begynt med monitoren denne syklusen, og skal ta første test i morgen, den måler stigning i "el-hormonene" dine og kan fortelle deg når du er mest fruktbar rundt EL :) (man tisser på pinnene og setter dem inn i monitoren og så viserse fruktabrehetsnivå i displayet)

veldig spent på denne altså! jeg har varierende sykluser på 28-34 dager så vet aldri når EL er, merker ikke noe til det heller. Siden gubben har laber lyst for tiden, så øker jeg sjangsen med å i det minste ha sex på de mest fruktbare dagene ;)

Skrevet

jeg bruker også første gang denne syklusen og jeg hadde 2 dager med max fruktbarhet.

de testpinnene kan du bestille på billige tester til 199 kr så endel penger å spare framfor å kjøpe de på apoteket :)

Skrevet

Var også tenkt å tipse om billigetester.no, der blir det 209 kr inkl.frakt. For meg passa det veldig bra å kjøpe det der, for eg må bruke 20 testpinna kvar mnd, pga sein EL (dag 20 ca).

Max utslag får ein vel berre i to daga uansett, men høy har variert. Syns å hugse eg har hatt det opp i 7-8 daga, og kortaste er på 1 dag. Har ein del varierande syklusa, og vil absolutt anbefale den, for då har ein meir kontroll :o)

Lykke til!

Skrevet

takk, da blir det billigtester hvis jeg trenger flere! :)

Skrevet

Tusen takk for svar! :-)

Blir spennede å se hvordan den virker, og at spira sitter om ikke så altfor lenge! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...