Delfino-fødeklar- Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Er det noen der som har hatt det? i dag så våkna jeg med krampe og det var sååå vondt. Merkelig at man skal få det når man er gravid. vet noen hvorfor man får det?
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 hei kramper i leggene var jeg mye plaget med sist svangerskap og da gjorde jeg en liten "oppdagelse" og begynte å bruke støttestrømper på dagen og tok den av når jeg skulle sove.. da ble krampene helt borte.. har noe med blodsirkulasjonen å gjøre.. vi har jo fått mer blod i kroppen nå når vi er gravide... kanskje noen andre har bedre forslag på hvorfor de kommer, men uansett, støttestrømper er tingen mot det ihvertfall...
Mus Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Støttestrømper om dagen, magnesiumtilskudd og sitte med bena høyt så ofte du kan:)
Student89 Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Jeg våkner ofte om nettene med kramper i leggene, og det eneste som hjelper der og da er å trå hardt i bakken med den foten det gjelder. ellers har jeg begynt med magnesium tilskudd. Og det har vert til stor hjelp
Mus Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 Du får støttestrømper på apoteket. Der får du også magnesiumtilskudd!
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 Uff, jeg har også begynt å kjenne det. Helt rart. Dette er noe jeg tidligere har hatt maks 1 gang i året. Hvorfor skjer dette???
Gjest Skrevet 29. juli 2010 #9 Skrevet 29. juli 2010 Litt salt skal visst hjelpe også, potetgull m/salt el.l. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå