KineMarie Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 9 dager på overtid kom lille Lukas Kornelius til verden. 51 cm lang og 4 kilo tung. Kom hjem fra sykehuset i går, og lillegutt sover tre timer, så får han pupp,raper og bæsjer før han legger seg. Godt at han er en rolig gutt så jeg får vært så mye jeg kan med storebrødrene på 2 og 4 år Lykke til til dere alle sammen, dere har virkelig noe å glede dere til!
vimsa .-) på overtid Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 gratulerer.... gleder meg sånn selv nå, gutt nr tre her også (fem, to og denne i magen). gikk fødselen greit??? var den ganske lik de to andre???? nysgjerrig på alle tredjegangs jeg nå....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer så masse!!! Ligner på min lille gutt (som er 3 mann og 13 dgr idag) Sover og spiser hver 3-time. Kos deg masse. Det er jo sååå herlig med en baby i huset igjen!! Klemmer.
KineMarie Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2010 Fødselen gikk helt greit, hadde en kjempeflink jordmor. Første fødsel tok 18 timer aktiv fødsel (fra 3 cm åpning), forrige tok 7,5 timer aktiv fødsel og denne tok 8 timer. Men den var lettere iom at jeg hadde gjort det to ganger før. Klarte meg på egne rier, slapp drypp Men fikk epidural, det var godt for å få litt hvile da de værste riene sto på. Presset i 10-15 minutter,og så var lillegutt ute! Gled deg, det er så herlig når man får babyen opp på magen! :-)
Melkerullen Skrevet 27. juli 2010 #9 Skrevet 27. juli 2010 Gratulerer så masse, KineMarie!!! Jeg koser meg også, med godjenta!! Deilig at vi har fått dem nå Kose dere videre!!!
Mammahjertet <3 Skrevet 27. juli 2010 #10 Skrevet 27. juli 2010 Han høres ut som en ekte mann allerede... får litt pupp, raper og bæsjer for å så legge seg ;-) He-he, huff dårlig humor i dag. Gratulerer så mye med det lille nurket ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå