Gå til innhold

39 uker og datt ned trappa hjemme!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, snakk om uflaks!!

Skulle bare ned i sokkeletasjen for å hente meg nesespray før vi skulle kose oss m jordbær og film, så klarte jeg å skli ned de siste 5 trinnene rett på rompa!

Blei mest redd, og fikk sykt vondt i rompa. Ringte føden og alt er nok bra m jenta i magen.....ikke starta noe rier el vannavgang, kun syyykt vondt i venstre rompeball og litt i korsryggen!

Men åssen i huleste skal jeg klare å finne noen god fødestilling hvis noe skulle skje ila uka da?? Ble strippa for 2.gang i går, da jeg har høyt blodtrykk og ikke skal gå noe særlig overtid!

Jeg kan ikke ligge på rygg m denne rompa asså, noen som har gode erfaringer m andre stillinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg!

Har hørt om noen som syns det funket bra å stå på kne....

Skrevet

Det kan jo også hende at du ikke engang tenker på den vonde rumpeballen når andre smerter tar mer tak i kroppen din :)

Men å stå på kne var ikke noe dumt forslag, ligge forover over en saccosekk eller noe kanskje?

Skrevet

Lå sidelengs første gang! Kan absolutt anbefales - og er visst mindre sjanse for å revne også!

God bedring!

Skrevet

Jeg fødte på kne i senga med overkroppen bøyd ned et stykke i senga (hjertebrettet stod litt opp) En kjempeflott stilling som gjorde at jeg ikke revna noen ting (beste fødestilling i følge jordmor).

Stakkars deg som fallt ned trappa. Det samme gjorde jeg med nr 2. Var blå og gul over hele baken, men alt gikk fint (5 mnd)

Lykke til med fødselen din:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...