mamma til Armand & Even Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Mensen har fortsatt ikke kommet, og ingen tegn til den i det hele tatt. Negativ test i dag igjen. Er så frustrerende dette her. flere?
Kitti:) Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 Hei jeg er 9 dager over IKM negativ test i går hos meg og, blir veldig frustrert over å gå og vente på mens, da er jo ikke syklusen som den skal være og jeg ser for meg flere mnd med leting etter EL noe som stresser meg veldig. Har så veldig lyst å se to streker på testen:) Vi prøver også på nr 2:)
Krystallglass Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Jeg er 7 dager over. Testet i går og idag, strekene på begge var så svake at de nesten ikke syntes. Frustrerende!
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Uff ja denne frustrasjonen kjenner jeg.. Jeg er 3 dager over IKM, og det har jeg ALDRI vært før uten å ha vært gravid. Men G testene er negative, til tross for at El tester er positive og jeg har vært en god del kvalm de siste 3 - 4 dagene.. Nei ikke vet jeg.. Har bestemt meg for at jeg skal teste hver morgen til mensen kommer eller til G test blir positiv. ja jeg vet jeg er utålmodig;)
Lullunutu Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Kjøpt CB digital, og vent ett par dager. så test :-) Mange som ikke får positiv test tidlig.. Fikk neg 3 dager over ikm, testet neste gang 10 dager over ikm, svak strek, 11 dager over ikm, digital cb : Gravid :-) Da står det der liksom, svart på hvitt, så anbefaler virkeli å prøve istede for å være usikker og prøve å tyde streker :-) Masse lykke til :-)
mamma til Armand & Even Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2010 Til Gutt2008baby2011 Hva med ditt første svangerskap? tok det lang tid før du tester positiv? Har testet positiv i uke 3+3 i mitt først svangerskap. har aldri hatt uteblitt mens.
Gjest Skrevet 27. juli 2010 #7 Skrevet 27. juli 2010 Kjenne meg veldig igjen i det å gå over IKM og ha negative testar...men hos meg viste det seg at syklusen hadde forandra seg...hurra:( Så no har eg 5-6dagar lenger syklus enn eg hadde før...Til vaneleg hadde det berre vore fint (lengre mellom kvar TR), men når ein har planer om ein liten, så fører det til endå lenger ventetid...!!! *sukk* Håpar at det er HCG nivået som er for lavt hos deg/dokke... Kryssar tærna for det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå