Gå til innhold

Hva er det med disse dumme riene inatt?!?!!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uregelmessige som bare det, alt fra 2-7 min, og varer i alt fra 40 sek til 1,5 min... forferdelig vonde er de blitt også...

dumt å dra på føden så lenge de er så uregelmessige eller?

Føler meg bare som en hysterisk gravid...

vannet har ikke gått, men slimproppen har gått i 2 dager nå.. men det begynner å bli uutholdelig dette...

Har født en gang før, og håper ikke det skal ta så lang tid som sist... foreløpig ser det ikke særlig bra ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er førstegangsfødende og har ikke peiling på rier eller noe... men har skjønt nå at jeg har hatt endel modningsrier.... men synes det e vanskelig å ta tida på de.....

og hadde ei heil natt med modningsrier og og en heil dag og var så håpefull når e skulle legge me i går.... men i natt skjedde det ikke noe......

vi får håpe for vår del at det skjer noe snart !!

Skrevet

Hvordan har dt gått? Høres ut som mine modningsrier? Tar ikke tiden på de jeg da. Er så lett å bli utålmodig og man merker når de går over i littmer regelmessige saker, tenker jeg. Vet med meg selv at jeg kommer til å dø av utålmodighet, skrekk og forventning om jeg starter å "vente" på riene. Men her er jo alle forskjellige og må gjøre det som passer best.

Men har vært helt på nippen til å starte med riekalkis to ganger... Nesten jevn før de stoppet opp tror jeg...

Skrevet

Heia bellerose forresten!!! Ikke lenge igjen nå! Bit tenna sammen så kommer han snart! Klem

Skrevet

Det er så spennende dette!! Coneliuss, hvor mange dager har du til termin nå?

Skrevet

Det var visst ikke bare modningsrier dette. Uregelmessige rier fram til 1 time før hun var ute! Historien kommer etterhvert! :-) Gikk fort og greit!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...