Grateful mom Skrevet 27. juli 2010 #1 Skrevet 27. juli 2010 Uregelmessige som bare det, alt fra 2-7 min, og varer i alt fra 40 sek til 1,5 min... forferdelig vonde er de blitt også... dumt å dra på føden så lenge de er så uregelmessige eller? Føler meg bare som en hysterisk gravid... vannet har ikke gått, men slimproppen har gått i 2 dager nå.. men det begynner å bli uutholdelig dette... Har født en gang før, og håper ikke det skal ta så lang tid som sist... foreløpig ser det ikke særlig bra ut...
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 jeg er førstegangsfødende og har ikke peiling på rier eller noe... men har skjønt nå at jeg har hatt endel modningsrier.... men synes det e vanskelig å ta tida på de..... og hadde ei heil natt med modningsrier og og en heil dag og var så håpefull når e skulle legge me i går.... men i natt skjedde det ikke noe...... vi får håpe for vår del at det skjer noe snart !!
Corneliuss Skrevet 27. juli 2010 #3 Skrevet 27. juli 2010 Hvordan har dt gått? Høres ut som mine modningsrier? Tar ikke tiden på de jeg da. Er så lett å bli utålmodig og man merker når de går over i littmer regelmessige saker, tenker jeg. Vet med meg selv at jeg kommer til å dø av utålmodighet, skrekk og forventning om jeg starter å "vente" på riene. Men her er jo alle forskjellige og må gjøre det som passer best. Men har vært helt på nippen til å starte med riekalkis to ganger... Nesten jevn før de stoppet opp tror jeg...
Corneliuss Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 Heia bellerose forresten!!! Ikke lenge igjen nå! Bit tenna sammen så kommer han snart! Klem
mammaløve Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 Det er så spennende dette!! Coneliuss, hvor mange dager har du til termin nå?
Grateful mom Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2010 Det var visst ikke bare modningsrier dette. Uregelmessige rier fram til 1 time før hun var ute! Historien kommer etterhvert! :-) Gikk fort og greit!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå