Fioli Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Hvordan var de siste dagene/timene før fødselen startet for dere? Jeg hadde termin på lørdag, de siste dagene har jeg hatt oftere og mere kynnere, mensmurring, og småverk nederst i ryggen. Lurer på om dette er tegn på at fødselen er rundt hjørnet? Jeg frykter å bli satt igang neste uke, men ønsker så veldig at fødselen skal starte naturlig,- allerhelst NÅ) Har lest at det er arvelig fra min mor og min manns mor om fødselen startet av seg selv eller blir satt igang, når min mor fikk meg så ble hun satt igang, dette har forsterket følelsen av at jeg må settes igang! Er så utlmodig, kjeder meg, venter og leter etter tegn hele tia... Noen som kan fortelle om eventuelle "forvarsler" eller tegn?
lykkelig med2 gutter Skrevet 27. juli 2010 #2 Skrevet 27. juli 2010 med min første så var det litt sånn før d startet spesielt mensmurringer i ukene/dagene før. Så kom det sterke kynnere hvert 15.min i 2 døgn, så kom lillegutt med en fødsel beregnet til 11 timer... D KAN jo derfor ta sin tid enda, men jeg håper at fødselen din er i gang. Et tydelig tegn er hvis du får litt brunrød utflod. da er det mormunn som begynner å bevege på seg. Lykke til! Ha masse sex 1 time etter sex startet kynnerne hos meg lykkeønskninger fra meg
Fioli Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2010 Takk for svar:) Har ikke skjedd noe mere enda, det siste døgnet har det nesten ikke vært kynnere eller noe, men nå i kveld har det begynt å ta seg opp igjenn...jeg bare håper det begynner å gjøre skikkelig vondt snart, og at jeg kan si til mannen min at nå er fødselen igang:) Lykke til til deg og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå