Gå til innhold

Andre som skal begynne prøvinga i mai 2011?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet de fleste her inne allerede jobber med saken, men det hadde vært hyggelig å ha noen å skravle litt med i ventetiden på prøvinga :) Ønskebabyen er laaaaangt unna enda, og jeg liker å skravle !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si du har livet på stell, som har planlagt så langt fram i tid...

Hvorfor ikke begynne prøvinga nå, og ta det som det kommer? Det er ingen selvfølge at det går fort....

Skrevet

Hei. :)

Har også lyst til å begynne prøvinga så smått rundt mai neste år, skal gå et år skole nå (har utdanning men skal gå alm.påbygging) og typen har også et år igjen på skole før han skal begynne å jobbe. Han er vel kanskje ikke så "stressa" rundt temaet enda, men jeg føler jeg allerede har ventet lenge og begynner å bli litt utolvmodig må jeg innrømme. :)

Hva er grunnen til at dere venter?

Skrevet

Hehe,vil ikke si jeg har alt på stell, men liker å være forberedt ja :)

Skal også gå skole, er tilbake etter permisjon nå, så må nesten gå i alle fall ett år før nr to melder sin ankomst! Skulle gjerne begynt nå, men med to graviditeter bak meg (en endte desverre ikke bra...) så VET jeg så og si helt sikkert at jeg får hyperemisis og blir sykmeldt tidlig. Begge graviditetene har vært vanskelige og såkalte "risikosvangerskap," tar derfor ingenting som en selvfølge, iallefall ikke at alt skal gå på skinner denne gangen heller. Mai er dermed første mulighet hvis jeg skal ha sjans til å få ferdig ett år til. Er veldig klar over at det kan ta tid, men ett sted må en begynne, så tar det den tiden det tar...

Skrevet

Hei:) Fikk nr 1 nå i april så kunne tenke meg å starte prøvingen i april/mai neste år:) Vil ha ca 2 år mellom de små og da er det greit å starte å prøve når mini er 1 år ca:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...