mayflower Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °•
mayflower Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 26. juli 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °•
BettyBoob Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °•
Vizzy Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °•
Hurra133 Skrevet 28. juli 2010 #5 Skrevet 28. juli 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °•
Fiola Biola Skrevet 28. juli 2010 #6 Skrevet 28. juli 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °• Paaseliten
me5 Skrevet 29. juli 2010 #7 Skrevet 29. juli 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °•
Lillemy36 Skrevet 29. juli 2010 #8 Skrevet 29. juli 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °•
jeg og go'jenta Skrevet 2. august 2010 #9 Skrevet 2. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• °• °• °• °•
Hurra133 Skrevet 4. august 2010 #10 Skrevet 4. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• °• °• °•
BareLykke*GravidLykke* Skrevet 4. august 2010 #11 Skrevet 4. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• °• °•
mayflower Skrevet 11. august 2010 Forfatter #12 Skrevet 11. august 2010 Dytter litt på denne, den lå på side 5. Det er litt langt bak. ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• °• °• °•
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 11. august 2010 #13 Skrevet 11. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• °• °• °•
Make№4 Skrevet 11. august 2010 #14 Skrevet 11. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• °• °• °•
Night 78 - keiser og prins Skrevet 11. august 2010 #15 Skrevet 11. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• °• °• °•
Anna79 6pp Skrevet 12. august 2010 #16 Skrevet 12. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °• ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• °• °• °•
mayflower Skrevet 16. august 2010 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °• ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• °• °•
Sizzi med lille bolle Skrevet 16. august 2010 #18 Skrevet 16. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ Sizzi håper på spire (hvis syklus er 28 dager) °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °• ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• °• °•
Tinker Bell Skrevet 16. august 2010 #19 Skrevet 16. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ tinker bell °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ Sizzi håper på spire (hvis syklus er 28 dager) °•♥ °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °• ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• °• °•
Sizzi med lille bolle Skrevet 18. august 2010 #20 Skrevet 18. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ tinker bell °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ Sizzi håper på spire (hvis syklus er 28 dager) °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °• ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• Sizzi håper på spire. (syklus på 24 dager) °• °•
Vizzy Skrevet 18. august 2010 #21 Skrevet 18. august 2010 ♥ Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ tinker bell °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ Sizzi håper på spire (hvis syklus er 28 dager) °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥ °• ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• Sizzi håper på spire. (syklus på 24 dager) °•Vizzy
me5 Skrevet 18. august 2010 #22 Skrevet 18. august 2010 andag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ tinker bell °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ Sizzi håper på spire (hvis syklus er 28 dager) °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥me 5 °• ♥ °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• Sizzi håper på spire. (syklus på 24 dager) °•Vizzy
g-l Skrevet 19. august 2010 #23 Skrevet 19. august 2010 andag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ tinker bell °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ Sizzi håper på spire (hvis syklus er 28 dager) °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥me 5 °• ♥g-l °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• Sizzi håper på spire. (syklus på 24 dager) °•Vizzy
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 19. august 2010 #24 Skrevet 19. august 2010 andag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ Anna79 4pp (tror jeg, pos el 5 aug, siste mens 9 uker siden...) °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ tinker bell °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ Snart Gravid_81 °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ Sizzi håper på spire (hvis syklus er 28 dager) °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥me 5 °• ♥g-l °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• Sizzi håper på spire. (syklus på 24 dager) °•Vizzy
Anna79 6pp Skrevet 19. august 2010 #25 Skrevet 19. august 2010 Mandag 16. august ♥ °•♥ mayflower http://lt1f.lilypie.com/l3Xap2.png °•♥ Lillemy75 °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Tirsdag 17. august ♥ °•♥ Vizzy °•♥ Paaseliten °•♥ Fiola °•♥ BareLykke °•♥ ♥ Onsdag 18. august ♥ °•♥ jeg og go'jenta °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Torsdag 19. august ♥ °•♥ Inachis io (ikm 17. eller 19.) °•♥ °•♥ °•♥ °•♥ ♥ Fredag 20. august ♥ °•♥ me5 °•♥ Molly<3 °•♥ tinker bell °•♥ °•♥ ♥ Lørdag 21. august ♥ °•♥ BettyBoob ♫ ♪ (litt usikker pga varierende sykluser) °•♥ MakeNo4,8pp °•♥ Snart Gravid_81 °•♥ °•♥ ♥ Søndag 22. august ♥ °•♥ Night 78 (sånn ca) °•♥ Sizzi håper på spire (hvis syklus er 28 dager) °•♥ °•♥ ♥♥♥Gravid♥♥♥ °•♥me 5 °•♥g-l °•♥ °•♥ °•♥ °•Ikke gravid•° Bedre lykke neste PP! °• Paaseliten. Mensen kom igjen på eggløsningsdagen??!! °• mayflower °• Sizzi håper på spire. (syklus på 24 dager) °•Vizzy °•Anna79 4pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå