Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #26 Skrevet 26. juli 2010 Takk, jeg ble glad for å høre det:) Jeg var ferdig med 1året da jeg gikk ut permisjon (jobbet ved siden av så jeg hadde opparbeidet med foreldrepenger). Det året jeg var i permisjon leste jeg på egenhånd og tok de 4eksamene som måtte til for å fullføre 2.året. Så begynte jeg på 3året da datteren min var 1år og begynte i bhg. Dette året mottok jeg riktignok OS. Begynte i jobb dagen etter siste eksamen. Vil man, så klarer man. Enkelt og greit:)
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #27 Skrevet 26. juli 2010 Dette er et innlegg av en trollebuse som har lyst til å yppe lettlurte damer som tror alenemødre får alt i hendene slik at stereotypen får leve videre. Vedder halve puppen på at hi ikke er alenemor.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2010 #28 Skrevet 26. juli 2010 Vil man, så klarer man. Enkelt og greit:) Å nei da. Vet du hva, min plan var nøyaktig lik det du gjorde. Lite visste jeg at jeg skulle få et barn med alvorlig kromosomfeil og ekstrempremature tvillinger. Det satte en stopper for planene dessverre. Jeg ville, men ikke alltid man kan planlegge ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå