Gå til innhold

Da har jeg pratet med Nav!!!

cmilla80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jah, det skal ikke være enkelt. Jeg jobber i NAV og ringte direkte til forvaltning for foreldrepenger da jeg satt på jobb for å høre om dette. Hun dama jeg snakka med nektet på at det kunne gjelde de første 6 ukene etter fødsel da de er forbeholdt mor. Jeg spurte om hva som var vitsen med disse ukene om man ikke kunne ta dem etter fødsel da man trenger dem, men hun avviste meg og sa at regler var regler... Men nå skal jeg ta tak i dette og spore opp vedkommende for å klargjøre fakta.

Ja bra.. Gjør det!! Er jo helt utrolig at ikke alle som jobber i Nav vet slike ting!

Jeg har flyttet fra Oslo og har med Nav på Vestby. Der var de jo bare såå hjelpsomme og folkelige.. Hun ene sa hun ikke viste, men satt meg over til noen som kunne svare..

Og der var det ingen tvil!! Men hun ble paff, da jeg ba henne lese hva det sto på sidene deres... :)

Jeg fikk henne til å sende meg dokumentasjon på det( jobben til sambo er litt vrange) , så nå ordner det seg til slutt her i alle fall..

Jeg foreslår at du ringer en annen persjon neste gang evt.. Kanskje de vet bedere!!!

Lykke til, og stå på krava;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...