tutca Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Hvor mange som skal bruke eller bruker det og hvorfor? takknemlig for svar :-)
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Har fått låne babybjørn til nye baby - etter at pappan følte seg som VG reklamen når han skulle ha på bæresjalet med førstemann
Dragen... Skrevet 26. juli 2010 #3 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har det, og er kjempefornøyd. Lett å ta på, enkel å tilpasse både til bærer og ungen Vaskes i maskin på 40 grader. Ser bra ut Anbefales:)
iok med sønn <3 Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Finnes det ikke mange forskjellige varianter også? Jeg brukte den når jeg passet lillesøster og hun gråt mye... Var veldig greit (er 13 år eldre enn henne ) Men hvilken type skal man velge, og hvor er de beste prisene?
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 26. juli 2010 #5 Skrevet 26. juli 2010 Jeg ville valgt en som varer til 10 kg eller noe. Man orker ikke bære noe særlig tyngre tror jeg.. Og når de er veldig små/nyfødte så skal de jo ikke ligge så lenge i sele/sjal.. Sjekk ut Finn.no - det finnes mange fine, lite brukte babybjørn har jeg sett.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 26. juli 2010 #6 Skrevet 26. juli 2010 Vil bare si at det finnes mange bæreseler som er så mye bedre enn Babybjørn!! Manduca er et eksempel på dette; like lett å ta på, men MYE bedre å bære med, både for bærerns rygg/ skuldre og for babyens hofter (ergonomisk riktig) Babybjørnselen kan være grei de første par månedene, når baby fortsatt ikke veier noe særlig, eller på kortere strekninger som flyturer osv, men etterhvert som babyen blir større opplever de fleste at BB-selen blir tung og vond å bruke. Manduca-selen derimot, og lignende formsydde seler, kan brukes uten problemer lenge, helt til barnet blir 3-4 år om ønskelig (20 kg) se f.eks her; http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=258
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 26. juli 2010 #7 Skrevet 26. juli 2010 Var dette jeg mente med Babybjørn opp tilca 10 kg- da er selene på ryggen vår litt for tynne til at det er behagelig.. Men frem til da er BB veldig bra altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå