Strandloppa og lillebror Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 ...å tenke på at underbevisstheten vet om man er gravid eller ikke 2 uker før vi kan se det på en test. Jeg har ikm til torsdag, og hvis vi kunne bruke litt mer enn 10% av hjernen, hadde jeg kanskje allerede nå visst om jeg er gravid eller ikke. Eneste måten jeg kjenner til å kommunisere med underbevisstheten på, er i drømmeland. Hvis man er skikkelig inn i det greiene der, så kunne man kanskje fått et svar på natta i form av symboler og sånt. Bare noen tanker fra meg..
MammaMø85 Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Jeg har drømt om knall positive tester da, kanskje det er et tegn.... Hehe
Strandloppa og lillebror Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2010 Oi, det skal du ikke se bort ifra. Man skal ikke undervurdere drømmene. Før var jeg veldig interessert i det greiene der, og brukte masse tid til å studere drømmer og ting rundt det. Da kunne jeg faktisk avbryte mareritt eller andre drømmer jeg ikke ville drømme. Jeg hadde også et par episoder hvor jeg hadde rota bort ting bl.a. førerkortet mitt. Jeg sa til meg selv en kveld at jeg måtte drømme en drøm om hvor det lå. Det gjorde jeg, og der lå det også. Er masse hjelp i drømmene med tanke på valg osv. Når man ikke helt vet hva man vil. Jeg syns underbevisstheten og drømmene er så spennende. Kanskje jeg må ta opp interessen der igjen en dag? Akkurat nå skulle jeg øsnke jeg var skikkelig inni det!
MammaMø85 Skrevet 26. juli 2010 #4 Skrevet 26. juli 2010 Så kult! Kjekt å kunne drømme hvor man har forlagt ting da! Kanskje du må prøve å drømme om lotto tall? Hehe
Strandloppa og lillebror Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2010 Åja, det hadde vært noe, hehe. Men nei, det går nok ikke. Man kan bare drømme om ting man allerede vet selv, men som man kanskje ikke er klar over. Det er tanken bak det å kommunisere med underbevisstheten via drømmene. Grunnen til at jeg fant førerkortet mitt, var fordi jeg hadde glemt hvor jeg hadde lagt det, men underbevisstheten min huska det. Jeg hadde nok ikke kommet på å lete på det stedet hvis det ikke hadde vært for den drømmen, hvor jeg så meg selv peke på bokhylla den lå i. Men det hadde ikke gått nå. Man må trene seg opp litt først, men alle kan lære seg det. Ganske spennende!
Gjest Skrevet 27. juli 2010 #6 Skrevet 27. juli 2010 Hmm..det har eg ikkje tenkt på før... Men eg trur virkeleg at det er noko i det! Då eg vart gravid med småen fikk eg nemleg sånn ein rar fornemmelse ei stund etter samleiet. Dennne følelsen sat i meg, og til slutt begynte eg å tolke den som ein "hint" frå kroppen på at eg var gravid. Då mensen ikkje dukka opp, tok eg og kjæresten ein tur på legekontoret og jodå, vi skulle ha barn:) (grunnen til at eg ikkje stolte på den rare følelsen var det at eg gikk på p-piller, og hadde ikkje noken planer om barn..kun eit ønske;)).
Strandloppa og lillebror Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2010 oi, så gøy! Spesielt å bare få en sånn følelse når man aner fred og ingen fare. Kanskje du får den samme følelsen neste gang også? Noen mennesker er jo bare mer åpen for sånne ting enn andre. F.eks. de som har en sterk magefølelse, eller de som klarer å "tenke bort" hikke. Hadde man klart å bruke hele hjernen, så ville vi nok klart å kurere oss selv for mange sykdommer også, f.eks. autoimmune sykdommer. Lykke til med nestemann da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå