Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin i går, og i dag har det rent noe flytende i trusen og på do, slim har kommet og litt blod! :-) Kynnerne er like hyppige som tidligere, men fremdeles ingen smerte!

Skal på kk for sjekk i morgen tidlig! Spennende! :-) Men det stopper vel opp tenker jeg.. Er ikke det typisk da? :-p

Noen andre som går å venter!? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har identiske tegn som deg. Men her er ikke termin for om 14 dager....våkna i morres av at noe "brast" noe inni meg og det rant ut en del væske. Så har det boblet og piplet i hele dag. Må gå med bind for å ikke bli våt igjennom buksen. Klarer ikke helt å tro det er vannet som har gått, for det kommer så lite om gangen. Men samtidig er det alt for mye til å være vanlig utflod. I tillegg så har magen blitt lavere i dag. Kjenner at småen har lagt seg lavt nede i bekkenet, så kanskje disse merkelige væskene bare har med at hodet fester seg å gjøre? Ikke greit å bli klok på....

Regner også med at det blir sjekk på KK i morgen tidlig, så da sees vi vel i gangene dersom det ikke skjer noe mer spennende i løpet av kvelden/natten :)

Skrevet

Oi.. Så spennende da!! :-D Hvordan går det med deg nå da?

Jeg blødde litt mer i løpet av kvelden, hadde kynnere, har sovet i natt men våknet for en liten stund siden av litt vonde kynnere.. Har blødd litt i natt også..

Sikker på at jeg er klar for dette? :-/ Smertene er helt ok, men de skal vel øke noe helt sinnsykt rregner jeg med...? Kommer til å dø jeg! :-P

Masse lykke til!! :-)

Skrevet

åå spennende høres ut som om dere er i gang begge to! ;)

Fullmåneeffekten kansje. ;) Hvertfall lykke til på sjekk begge to, håper dere ikke kommer hjem før dere har født..

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅH, så spennende! Hvordan går det med dere????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...