Knøtte85 Skrevet 26. juli 2010 #1 Skrevet 26. juli 2010 Hadde termin i går, og i dag har det rent noe flytende i trusen og på do, slim har kommet og litt blod! :-) Kynnerne er like hyppige som tidligere, men fremdeles ingen smerte! Skal på kk for sjekk i morgen tidlig! Spennende! :-) Men det stopper vel opp tenker jeg.. Er ikke det typisk da? :-p Noen andre som går å venter!? :-)
mammaløve Skrevet 26. juli 2010 #2 Skrevet 26. juli 2010 Har identiske tegn som deg. Men her er ikke termin for om 14 dager....våkna i morres av at noe "brast" noe inni meg og det rant ut en del væske. Så har det boblet og piplet i hele dag. Må gå med bind for å ikke bli våt igjennom buksen. Klarer ikke helt å tro det er vannet som har gått, for det kommer så lite om gangen. Men samtidig er det alt for mye til å være vanlig utflod. I tillegg så har magen blitt lavere i dag. Kjenner at småen har lagt seg lavt nede i bekkenet, så kanskje disse merkelige væskene bare har med at hodet fester seg å gjøre? Ikke greit å bli klok på.... Regner også med at det blir sjekk på KK i morgen tidlig, så da sees vi vel i gangene dersom det ikke skjer noe mer spennende i løpet av kvelden/natten
Knøtte85 Skrevet 27. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2010 Oi.. Så spennende da!! :-D Hvordan går det med deg nå da? Jeg blødde litt mer i løpet av kvelden, hadde kynnere, har sovet i natt men våknet for en liten stund siden av litt vonde kynnere.. Har blødd litt i natt også.. Sikker på at jeg er klar for dette? :-/ Smertene er helt ok, men de skal vel øke noe helt sinnsykt rregner jeg med...? Kommer til å dø jeg! :-P Masse lykke til!! :-)
mammaen til 2+1 Skrevet 27. juli 2010 #4 Skrevet 27. juli 2010 åå spennende høres ut som om dere er i gang begge to! Fullmåneeffekten kansje. Hvertfall lykke til på sjekk begge to, håper dere ikke kommer hjem før dere har født..
2 boys & now pink Skrevet 27. juli 2010 #5 Skrevet 27. juli 2010 ÅÅÅÅÅÅÅÅH, så spennende! Hvordan går det med dere????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå